17.03.2023 / 15:57
StoryEditor

Żabka uruchamia nowy koncept handlowy. Wiemy ile metrów ma pierwsza „wyspowa” Żabka i gdzie została uruchomiona!

Pierwsza wyspa Żabki została otwarta 16 marca w poznańskiej galerii Pestka (fot. LinkedIn)
Lider kanału modern convenience po raz kolejny zaskakuje kreatywnością. Po uruchomieniu sklepów na MOP-ach i w modelu drive, Żabka rusza z nowym formatem placówek – wyspami zlokalizowanymi w galeriach handlowych. 

Pierwsza „wyspowa” Żabka została uruchomiona 16 marca w poznańskiej Galerii Pestka. Ma ona 12 m.kw. powierzchni, a jaj asortyment został dobrany tak, by uzupełniać ofert...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 13:07
StoryEditor
W Żabce jak w Rzymie. Pinsa Italiana serwowana przez gwiazdę tańca
W Żabce jak w Rzymie. Gwiazda tańca będzie serwować Pinsa Italiana (fot. Żabka Polska)

Żabka planuje zwiększyć promocję nowego swojego produktu – Pinsa Italiana. Dlatego zaplanowano specjalny event w Warszawie. W jego ramach gwiazda tańca i telewizji, Stefano Terrazzino, będzie promować włoskie smaki.

W artykule przeczytasz:

  • Żabka zamieni MOD przy ul. Paryskiej we włoski lokal
  • Pinsa Italiana – włoska przekąska dostępna w wybranych Żabkach
  • Jakie marki tworzą ekos...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 18:26
StoryEditor
Znany producent czekolady notuje dwucyfrowy wzrost. Jak na wyniki wpłynęło drożejące kakao?
Lindt & Sprüngli podnosi prognozę wzrostu sprzedaży (fot. Shutterstock)

Pierwsze półrocze 2025 roku przyniosło Lindt & Sprüngli znaczący wzrost organicznej sprzedaży i stabilny wynik operacyjny, mimo trudnej sytuacji na rynku surowców. Wyniki firmy pokazują odporność na zmienność rynkową i niską elastyczność cenową konsumentów. Co wpłynęło na decyzję o podniesieniu całorocznej prognozy sprzedaży?

W pierwszym półroczu 2025 roku Grupa Lindt & Sprüngli osiągnęła organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 11,2 proc., co przełożyło się na przychody w wysokości 2,35 mld CHF. W an...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 17:03