Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

13.04.2022 / 14:59
StoryEditor

Harnaś LodoHerbata o smaku brzoskwiniowym. Żabka wprowadza na półki produkt z hitowego teledysku na YouTube!

Żabka Polska umieściła w kilku sklepach paczkomaty InPost (wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć sklepów Żabka od środy 13 kwietnia sprzedaje piwo Harnaś LodoHerbata o smaku brzoskwiniowym rodem z hitowego filmu w serwisie YouTube. Chodzi o nowy wariant marki Harnaś – piwa z dodatkiem „LodoHerbaty”, czyli ice tea.

Kilka miesięcy temu polski internet podbił teledysk, w którym grupa YouTuberów śpiewa o piciu mieszanki piwa Harnaś i herbaty mrożonej. Film niemal z miejsca stał się hitem (ma ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.10.2025 / 13:07
StoryEditor
Inflacja spada, ale firmy nie zamierzają rezygnować z podwyżek. Dlaczego?
Inflacja spada, ale firmy podnoszą ceny (fot. Shutterstock)

Choć inflacja w Polsce spadła, a ostatni odczyt pokazuje wskaźnik 2,9 proc., dla wielu przedsiębiorców koszty nadal są istotnym wyzwaniem. Z danych BIG InfoMonitor wynika, że w bieżącym roku aż 48 proc. firm informuje o podnoszeniu cen, w tym 15 proc. już to zrobiło, a jedna trzecia zrobi to jeszcze w tym roku. Najczęściej wskazywane powody to rosnące koszty pracy, energii i komponentów.

Blisko połowa firm zdecydowała się na korektę swoich cenników w górę. Przedstawiciele BIG InfoMonitor przekonują, iż to wyraźny sygnał, że pomimo spadku inflacji, koszty operacy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 21:38
StoryEditor
Grupa CCC bardzo dobrze przygotowana do sezonu. Nowa kolekcja w sklepach wcześniej
Dariusz Miłek, prezes CCC (fot. mat. prasowe)

Grupa CCC w drugim kwartale 2025 r. pokazała siłę swojej strategii – przychody wzrosły o 11% rdr do 2,9 mld zł, a EBITDA o 14% do 465 mln zł. Kluczowym elementem pozostaje rozwój oferty: rosnący udział wysokomarżowych marek licencyjnych oraz wcześniejsze wprowadzenie kolekcji jesień–zima, co ma wzmocnić sprzedaż w najbardziej wymagającym sezonie.

Solidne wyniki finansowe Grupy CCC

Grupa CCC w drugim kwartale 2025 roku (maj–lipiec) osiągnęła wynik EBITDA na poziomie 465 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 14% rok do roku. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. październik 2025 03:40