21.01.2022/11:43

Żabka zmienia definicję convenience. Wygoda dotyczy już nie tylko zakupów w sklepach

Pojęcie convenience ewoluuje. Jeszcze kilka lat temu mówiliśmy o nim w kontekście konkretnego kanału sprzedaży – niedużej placówki znajdującej się blisko domu. Do tego dochodził również konkretny asortyment – duża liczba produktów z kategorii przekąsek, napojów, alkoholu a od kilku lat także dań gotowych. Teraz dołożono do tego również technologię, która przyspieszać ma cały proces zaopatrywania się w niezbędne produkty. Ale niektórzy idą w jeszcze innym kierunku.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także