01.02.2017/00:01

Żabka zmienia nie tylko logo, pracuje także nad zmianą wizerunku

Sieć Żabka już od dłuższego czasu pracuje nad zmianą wizerunku sklepu z papierosami i alkoholem, na poważny market typu convenience z atrakcyjną ofertą produktową, cenową i usługową. Aktualne hasło reklamowe „Żabka - mały wielki sklep” ma to wszystko podkreślać i pokazać że na małej powierzchni można zaproponować naprawdę dużo. Kolejnym etapu przepoczwarzania się Żabki jest rebranding i remodeling sieci sklepów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Nie 26.08.2021

    Fajnie

  • Tom2 01.02.2017

    Drogi Wojtku, najważniejsze są efekty. Poczekamy zobaczymy...:)

  • wojtek 01.02.2017

    drogi Tom - jeśli nie wierzysz w marketing to Twoja sprawa, ale uwierz, że wiele narzędzi w tym "wymiana mebli" wpływa na wzrost obrotów.

  • Tom 31.01.2017

    Lubię czytać komentarze wybitnych ekspertów którzy są w stanie udowodnić że wymiana mebli wpłynie na wzrost obrotów :)))

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.