Zając z czekolady ma swoje pięć minut
Figurki czekoladowe to typowe produkty okazjonalne. W supermarketach o powierzchni sprzedaży 300-500 mkw. klienci mogą je kupić praktycznie tylko przed Bożym Narodzeniem i Wielkanocą.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
08.04.2019
Dziwię się, że ktoś to kupuje, dziwię się, że producenci i sklepy inwestują w to. Ceny horeandalne za te puste czekoladopodobne 'foremki'. Naprawdę klienci w PL chcą to aż tak kupować? Przed każdymi świętami każdy sklep tym zawalony a po świętach wyprzedaż
2