15.01.2019/12:48

Zakaz handlu zabrał Biedronkom w IV kw. ok. 1,3 proc. wzrostu sprzedaży LfL [ANALIZA]

W IV kw. 2018 r. sprzedaż LfL sieci Biedronka wzrosła o 1,2 proc. Szacunki Haitong Banku mówiły o 2 proc., a konsensus rynkowy wskazywał na 1,4 proc. Może to wskazywać na zmianę strategii sieci, która większy nacisk położyła na obronę marży niż na wzrosty sprzedaży. Według ekspertów zakaz handlu w niedziele kosztował sieć 1,3 proc. wzrostu sprzedaży LfL.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.