19.12.2016/14:24

Zakaz reklamy leków OTC i suplementów diety spowoduje spadek sprzedaży o 1,6 mld zł

Skutkiem wprowadzenia zakazu reklamy OTC i suplementów diety będzie skurczenie siękrajowego rynku farmaceutycznego o ok. 12,9 proc. oraz zmniejszenie wpływów budżetowych z tytułu podatków o ok. 63 mln zł - alarmuje Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, który przygotował raport nawiązujący do wyników prac i rekomendacji powołanego przez ministra zdrowia w czerwcu br. Zespołu ds. uregulowania reklamy leków, suplementów diety i innych środków spożywczych oraz wyrobów medycznych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.