30.08.2019/16:19

Zakupy w dyskoncie jak w sklepie convenience? Polski start-up ma na to pomysł [TYLKO U NAS]

Czy zakupy w Biedronce czy Lidlu mogą być tak szybkie, jak w Żabce? Jakub Sumionka, prezes start-upu Qush, jest przekonany, że tak. Jego firma pracuje nad aplikacją, która pozwoliłaby klientom dyskontów, supermarketów i hipermarketów znacznie skrócić czas spędzany w kolejce do kasy.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • xtb 02.09.2019

    Carrefour ma to już jakoś od roku, polecam temu Start-upowi pierw zweryfikować rynek.

  • e-life 02.09.2019

    A kiedy będzie aplikacja, która sama wymyśli listę zakupów (ale taką własną, autorską, a nie jak e-lodówka, która tylko uzupełnia zapasy), potem sama ugotuje e-potrawę i automatyczne wyśle ją do e-zsypu na e-odpady.

  • Paulina 31.08.2019

    Pomysł idzie w kierunku zachowania w aplikacji zeskanowanych QR produktów z koszyka i podanie pakietu kodów w kasie w celu naliczenia ceny. Ale gdzie w procesie kontrola czy wszystkie kody QR zostały zeskanowane? No i ta szacowana cena za aplikacę - 1,5 - 2 mln - jak z kosmosu.

  • Janek 30.08.2019

    Scan&Go w Carrefour działa bardzo dobrze. Kody QR wymagałby dodatkowego oznakowania wszystkich produktów. Żadna sieć na to nie pójdzie. To musi być skanowanie normalnych kodów kreskowych i połączone z systemem kasowym danego sklepu.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.