09.05.2017/11:33

Zalando: sprzedaż rośnie dzięki aplikacjom mobilnym

Niemiecka firma Zalando, specjalizująca się w wysyłkowej sprzedaży m.in. obuwia i odzieży, opublikowała wyniki finansowe za I kw. 2017 r. Sprzedaż online rosła szybciej niż europejski e-commerce modowy, przychody skoczyły o ponad 23%. Zalando po raz pierwszy odnotowała liczbę aktywnych klientów przekraczającą 20 mln osób. Coraz więcej z nich robi zakupy z urządzeń mobilnych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.