09.05.2017 / 11:33
StoryEditor

Zalando: sprzedaż rośnie dzięki aplikacjom mobilnym

Centrum logistyczne Zalando w Erfurcie (Flickr.com/ Michael Panse)
Niemiecka firma Zalando, specjalizująca się w wysyłkowej sprzedaży m.in. obuwia i odzieży, opublikowała wyniki finansowe za I kw. 2017 r. Sprzedaż online rosła szybciej niż europejski e-commerce modowy, przychody skoczyły o ponad 23%. Zalando po raz pierwszy odnotowała liczbę aktywnych klientów przekraczającą 20 mln osób. Coraz więcej z nich robi zakupy z urządzeń mobilnych.

W I kw. 2017 r. Zalando odnotowała wzrost przychodów o 23,1%, do kwoty 980 mln euro. Skorygowany EBIT pozostał na poziomie sprzed roku I wyniósł 20,3 mln euro, przy marżach w wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. kwiecień 2024 11:27