04.06.2018/10:45

Zalando startuje z ofertą internetową w Irlandii i Czechach

Platforma modowa Zalando, jeszcze tego lata rozpocznie działalność w Czechach i Irlandii. Czechy to pierwszy po Polsce rynek w Europie Wschodniej, na którym pojawi się Zalando. Rozszerzenie działalności firmy o Czechy i Irlandię jest jej pierwszą ekspansją od 2013 roku. Dzięki dwóm nowym rynkom Zalando powiększy swój lokalny zasięg, wychodząc z ofertą do 15,4 milionów dodatkowych klientów.

Wraz z ekspansją do Czech i Irlandii Zalando będzie operować w 17 krajach w całej Europie. Zalando posiadając unikalny asortyment, obejmujący niemal 2 000 globalnych i lokalnych marek, w tym marki własne, i około 250 000 produktów, zaoferuje czeskim i irlandzkim klientom największą szafę w Europie. Uzyskają oni dostęp do atrakcyjnej propozycji Zalando, obejmującej szeroki asortyment oraz darmową dostawę i zwrot.

- Wierzymy, że nasz nieograniczony asortyment, spersonalizowane zakupy i duża wygoda zostaną dobrze przyjęte przez klientów z Irlandii i Czech. Do naszej ekspansji podchodzimy rozważnie, wykorzystując wiedzę z naszych obecnych rynków europejskich. I działamy w wypracowanym stylu Zalando: startujemy, uczymy się, powtarzamy i skalujemy - powiedział Rubin Ritter, członek zarządu Zalando.

W 2017 roku Zalando osiągnęło przychód w wysokości 4,5 mld euro. Poprzez ekspansję w Czechach oraz w Irlandii, firma kontynuuje swoją strategię rozwoju. Czechy są jednym z najważniejszych, szybko rozwijających się rynków e-commerce w Europie Wschodniej. Zalando chce przyczynić się do tego wzrostu. Firma obsługuje ponad 23 miliony aktywnych klientów w Europie i stale chce powiększać tę liczbę.

Zalando jest wiodącą platformą modową i lifestylową w Europie dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Firma oferuje swoim klientom kompleksowe i wygodne doświadczenie zakupów, z szerokim wyborem produktów lifestyle’ owych, takich jak obuwie, odzież, akcesoria i produkty beauty, z darmową dostawą i zwrotem. W asortymencie znajduje się prawie 2 000 marek, zarówno tych znanych na całym świecie, jak i produktów lokalnych projektantów, a także marek własnych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.