29.03.2021/08:15

Zarządzanie cenami: Kiedy promocja jest opłacalna?

W handlu, tak samo jak w każdym innym sektorze gospodarki, firmy powielają ruchy konkurencji. Dotyczy to również promocji. To musi być dobre, skoro robią tak inni – rozumują detaliści. Nic bardziej mylnego, szczególnie kiedy kopiowanie posunięć rywala nie jest poprzedzone właściwą analizą opłacalności całej akcji oraz nie uwzględnia specyfiki branży, w jakiej działa dany sklep.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.