31.07.2019/08:01

Zielony e-commerce. Czy małe firmy stać na ekologiczne rozwiązania

Rynek e-commerce podąża za trendami oraz oczekiwaniami coraz bardziej świadomych konsumentów. Jednym z istotnych trendów jest rosnące znaczenie działań w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. Ostatnio do takich marek jak Reserved, Carrefour czy Lidl, które postawiły na pakowanie przyjazne środowisku, dołączyło także Zalando. Czy na podobne zmiany mogą sobie pozwolić także dużo mniejsi gracze na rynku e-commerce?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • DR 01.08.2019

    Jest różnica między towarami, nazwijmy je suchymi (odzież, książki) a mokrymi (napoje, płynne kosmetyki, płynne środki czystości). Każda firma spedycyjna wymaga pewnej izolacji ponieważ tzw. drobnica czyli wysyłki e-commerce to miszmasz najróżniejszych artykułów i spedytor nie chce ryzykować zalaniem np. sprzętu IT. Póki co nie ma ekologicznego odpowiednika folii plastikowej.

  • sofia 31.07.2019

    Na pewno stać każdego, najważniejsze abyśmy zaczęli zwracać uwagę na naszą planetę. Ja na pewno będę korzystać z ubrań eco, tym bardziej że Reserved mam niedaleko siebie.

  • Groszka 31.07.2019

    Marki takie jak Reserved, Lidl czy Zalando pokazują, że się da, te mniejsze sklepy też często stawiają na ekologiczne rozwiązania, zwłaszcza jak na przykład zamawia się coś handmade.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.