Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

29.01.2016 / 11:44
StoryEditor

Zlikwidowano kolejną nielegalną fabrykę papierosów

Zlikwidowano kolejną nielegalną fabrykę papierosów (fot. domena publiczna)
Pod Warszawą zatrzymano 58 obywateli Ukrainy - donosi RMF FM. Ma to związek z nielegalną produkcją papierosów - poinformowała rzeczniczka CBŚP podinsp. Katarzyna Balcer. W zlikwidowanej fabryce funkcjonariusze zabezpieczyli ponad 5 mln papierosów i ponad 2 tony tytoniu.

W sprawę zaangażowani byli zarówno policjanci Wydziału do Zwalczania Zorganizowanej Przestępczości Ekonomicznej warszawskiego zarządu Centralnego Biura Śledczego Policji, jak i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 22:13
StoryEditor
McDonald’s bierze na celownik pasażerów samolotów. Sieć otwiera czwarty lokal na Lotnisku Chopina
Nowy McDonald‘s na Lotnisku Chopina. Lokal prowadzi Lagardère Travel Retail w Polsce

Na największym lotnisku w Polsce właśnie otwarto czwarty już lokal McDonald’s – tym razem w strefie Non-Schengen. To strategiczny ruch, który ma przechwycić rosnący strumień pasażerów lecących poza UE. Za całym przedsięwzięciem stoi Lagardère Travel Retail w Polsce – operator, który coraz wyraźniej wzmacnia swoją pozycję w gastronomii podróżnych.

McDonald’s rozwija się na Lotnisku Chopina. Czwarty lokal już działa

Nowy McDonald’s został otwarty w strefie zastrzeżonej Non-Schengen na Lotnisku Chopina. To czwarta res...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 13:51
StoryEditor
Dyskonty zdobywają Polskę jak żaden inny format handlu. Co stoi za ich fenomenem?
Osoby w wieku 18-25 lat zdecydowanie najczęściej robią codzienne zakupy w dyskontach

Z najnowszego raportu Havas Commerce wyłania się obraz konsumenta, który coraz uważniej kontroluje wydatki, ale nie chce rezygnować z jakości. Polacy korzystają z dyskontów częściej niż mieszkańcy innych krajów, jednak nie traktują ich jako ostateczność. Co sprawia, że wizyta w dyskoncie stała się świadomym wyborem, a nie efektem presji cenowej?

Raport "Kultura Dyskontowa", zrealizowany przez CSA dla Havas Media Network, pokazuje, że aż 98 proc. Polaków robi zakupy w dyskontach – to najwyższy wynik spośród badanych pańs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. grudzień 2025 10:51