Ewa Łapińska nową dyrektorką sprzedaży Mars Wrigley Polska
Z początkiem nowego roku Ewa Łapińska objęła stanowisko dyrektorki sprzedaży Mars Wrigley Polska, segmentu Mars Polska odpowiadającego za biznes słodyczowy i gumowy. Tym samym dołączyła do zespołu zarządzającego tą częścią firmy w Polsce.
Ewa Łapińska wniesie do Mars Wrigley wieloletnie doświadczenie nie tylko w zakresie identyfikowania i wykorzystywania okazji biznesowych w szybko zmieniającym się środowisku, ale także w kwestii egzekwowania planów oraz budowania relacji z klientami i partnerami opartych na zaufaniu i dążeniu do obopólnych korzyści.
– Razem z zespołem zarządzającym i całym teamem sprzedaży z niecierpliwością czekaliśmy na dołączenie Ewy do naszej organizacji. Jestem przekonana, że jej doświadczenie oraz motywacja do pracy pozwolą Ewie realizować ambitne i ekscytujące cele, pielęgnować naszego ducha oraz inspirować chwile codziennego szczęścia – podkreśla Victoria Abramova, dyrektorka generalna Mars Wrigley Polska.
Dotychczas Ewa Łapińska związana była z Coca-Cola HBC, gdzie przez 18 lat zajmowała się rozwojem kategorii, budowaniem strategii biznesowych, marketingiem handlowym oraz sprzedażą i zarządzaniem kluczowymi klientami w Europie Środkowej (m.in. w Czechach, Słowacji, Rumunii, na Węgrzech oraz w Polsce).
Nowa dyrektorka sprzedaży Mars Wrigley Polska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Mars Incorporated to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby czekoladowe (m.in. Mars®, M&M’S®, Snickers®, Twix®), gumy do żucia i miętusy (Orbit®, Winterfresh®, Airwaves®) oraz jedzenie dla zwierząt (Pedigree®, Chappi®, Royal Canin®, Sheba®, Whiskas®, Perfect Fit®).
2 komentarze
-
16.01.2023
Nie pamiętam ile lat temu ostatni raz zjadłem takiego batonika. Drogie to jak pies, coraz mniejsze, coraz mniej smaczne. Bez sensu kompletnie. Tak jak i guma ze słodzikami przenikającymi z jamy ustnej prosto do krwi i dalej do mózgu.
-
13.01.2023
Chyba zwijaniem biznesu i absolutnym brakiem pomysłu.
1