02.08.2016 / 11:45
StoryEditor

W Nestlé będzie nowy prezes i nowy przewodniczący Rady Dyrektorów

Paul Bulcke, obecny CEO Nestlé S.A. (fot. materiały prasowe)
Organa statutowe koncernu Nestlé zdecydowały, że podczas przyszłorocznego Walnego Zgromadzenia Wspólników nastąpi zmiana na stanowisku przewodniczącego Rady Dyrektorów. Z początkiem 2017 r. zmieni się też prezes Zarządu spółki. To nie rewolucja, tylko element naturalnej wymiany kadr, zgodnej z polityką firmy.

Na posiedzeniu, które odbyło się 27 lipca br. władze szwajcarskiego koncernu podjęły ważne decyzje personalne. Jak czytamy w specjalnym komunikacie, obecny przewodniczący Rady D...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2025 / 11:07
StoryEditor
Helikopter, gwiazdy filmowe, wyścigi i prywatna kolacja u włoskiego szefa kuchni. Uber przygotował wyjątkowe prezenty dla swoich użytkowników. Jak je zdobyć?
Uber (fot. Uber)

Uber One Experience to nowy program dla użytkowników oferty subskrypcyjnej Uber One. Dzięki niemu będzie można wygrać m.in. kolację przygotowaną przez szefa kuchni w domu zwycięzcy, spotkanie z Julią Wieniawą czy lot helikopterem. Pierwsza edycja przedsięwzięcia potrwa do końca października.

Uber One to model subskrypcyjny, w ramach którego użytkownicy mogą otrzymać darmową dostawę w Uber Eats i do 50 proc. zniżki na opłaty za usługę, a także do 15 proc. cashbacku w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 12:00
StoryEditor
Temu tworzy nowe fakty. Chińska platforma marketplace stawia na lokalnych europejskich producentów żywności. Jaki ma cel?
(fot. PJ McDonnell/Shutterstock)

Dyskontowa internetowa platforma Temu sprzedaje na kolejnych rynkach nie tylko artykuły przemysłowe, ale także spożywcze. Producenci nawiązują współpracę z Chińczykami i liczą na dotarcie do nowych grup odbiorców. Temu spodziewa się osiągnąć korzyści na różnych polach.

Podczas gdy politycy i przedstawiciele handlu spierają się o ochronę konsumentów i nieuczciwe przewagi konkurencyjne chińskich platform handlowych, Temu tworzy nowe fakty. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 01:31