06.02.2019/15:00

Znaczenie sprzedaży internetowej dla sektora B2B

Czynniki sukcesu marki w sprzedaży internetowej

Powodzenie i osiągnięcie zadowalających wyników sprzedażowych w Internecie wymaga połączenia kilku czynników. Przede wszystkim platforma internetowa musi odpowiadać na potrzeby klientów – zarówno pod względem szerokiej, różnorodnej oferty, dostępności także na urządzeniach mobilnych, wygodnych form płatności, jak i obsługi klienta. Nie bez znaczenia jest też znana, zaufana marka producenta, która dla klienta jest gwarantem jakości. Ważne jest więc utrzymanie spójnego wizerunku marki we wszystkich kanałach sprzedaży – również na platformie internetowej.

Sprzedaż internetowa to także cenne narzędzia dla marek, by obserwować zachowania kupujących i jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby. Dodatkowe możliwości, jakie daje analiza ruchu na platformach zakupowych, podpowiadają nie tylko które produkty są najczęściej wybierane, ale również czego klienci poszukują i kiedy robią zakupy. Dzięki temu możemy doskonalić samą platformę, by była jeszcze wygodniejsza, ale ta wiedza jest też dla nas cenna, gdy planujemy np. rozwój oferty czy zmiany w innych kanałach sprzedaży – dodaje Agata Dublasiewicz.

Aby skorzystać z internetowej oferty Bakalland dla B2B wystarczy wejść na ebakalland.pl

* http://www.retailresearch.org/onlineretailing.php

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.