12.10.2017 / 15:09
StoryEditor

Znak jakości RUP. UE promuje nim żywność z krajów ultraperyferyjnych

flaga UE (fot. fot. H.Dahlstrom/Flickr, na lic. CC BY-2.0)
Myśląc o żywności z Unii Europejskiej, konsumenci często nie zdają sobie sprawy, że na rynku dostępne są także produkty z tzw. krajów ultraperyferyjnych UE. Aby ich głos był bardziej słyszalny, postanowiły one połączyć siły i uruchomiły kampanię informacyjną, której celem jest promocja produktów pochodzących z tych krajów oraz zwiększenie świadomości europejskiego znaku jakości dla produktów, pochodzących z tych obszarów.

Gwadelupa, Martynika, Majotta, Gujana Francuska, Reunion, Saint – Martin (Francja) Azory, Madera (Portugalia) i Wyspy Kanaryjskie (Hiszpania) – wszystkie te tereny łączy to, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 11:00
StoryEditor
C4ndyland - Carrefour wprowadza na rynek nowy koncept słodyczowy. Dzieci oszaleją!
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Sieć Carrefour uruchomiła w swoim sklepie w warszawskiej galerii Westfield Arkadia koncept C4ndyland. Działa w modelu store-in-store i oferuje przede wszystkim słodycze, przekąski i napoje z całego świata, skierowane do najmłodszych konsumentów.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 18:19
StoryEditor
Wojna cenowa w polskim handlu przybiera na sile. Czas lojalności wobec marek to już przeszłość
42 proc. Polaków aktywnie szuka promocyjnych ofert i okazji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
42 proc. Polaków aktywnie szuka promocyjnych ofert i okazji. Minęły czasy lojalności wobec marek. Rozpoczęła się era wojny cenowej – czytamy w raporcie "Nastroje Polaków 2024" przygotowanym przez Open Research.

Wojna cenowa pomiędzy sklepami rozkręciła się na dobre, co znacząco wpływa na zachowania zakupowe konsumentów. Dla tych ostatnich to szansa na oszczędności, a dla sieci – wzrost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 08:18