29.08.2021 / 09:32
StoryEditor

Znana sieć sklepów z ubraniami wymieni za darmo produkty, jeśli klientka schudnie lub przytyje

Nowa usługa zadebiutuje w Camaïeu we wrześniu/zdjęcie ilustracyjne (fot. Shutterstock)
Francuska sieć sklepów z ubraniami dla kobiet Camaïeu wprowadza nietypową usługę. Klientki, których waga zmieni się po zakupie jeansów na tyle, że przestaną czuć się komfortowo, będą mogły bezpłatnie wymienić produkt na taki sam lub podobny, lecz o innym rozmiarze.

O sprawie donosi "Fashion Network". Nowa usługa w Camaïeu wprowadzona zostanie we wrześniu we wszystkich sklepach sieci i będzie darmowa dla klientek uczestniczących w prog...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 22:14
StoryEditor
Właściciel Biedronki chce być jak Lidl. Jeronimo Martins inwestuje w zupełnie nowy biznes
Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Jerónimo Martins wraz z Visabeirą i biznesmenem Carlosem Martinsem tworzą nowego gracza w branży recyklingu. Inwestycja w zbiórkę i przetwarzanie odpadów może zmienić rynek i wzmocnić rozwój gospodarki obiegu zamkniętego. Co oznacza ten projekt i jakie może mieć skutki?

Jerónimo Martins i Visabeira stawiają na recykling

Grupa Jerónimo Martins prowadzącej sklepy Biedronka w Polsce i Pingo Doce w Portugalii - oraz firma Visabeira, jeden z  eur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 14:18
StoryEditor
NASA w Circle K. Kolekcja Horizon i lot w kosmos Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego w centrum uwagi
Lot Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego uruchomił falę zainteresowania kosmosem, a Circle K wykorzystuje ten moment, wprowadzając serię akcesoriów nawiązujących do współczesnych misji NASA

Lot Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego uruchomił falę zainteresowania kosmosem, a Circle K wykorzystuje ten moment, wprowadzając serię akcesoriów nawiązujących do współczesnych misji NASA.

Lot Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego zwiększył zainteresowanie misjami załogowymi i działalnością NASA. Tematyka wykorzystania technologii kosmicznych ponownie pojawiła się w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. grudzień 2025 22:03