22.06.2019/09:05

Zobacz, jak wygląda nowy koncept hipermarketu Kaufland [GALERIA]

Kaufland opracował nowy koncept hipermarketu, który ma lepiej odpowiadać na współczesne trendy konsumenckie i rynkowe. Sieć w minionym tygodniu oficjalnie ruszyła z testami nowych rozwiązań, które zaimplementowano w jednym z wielkopowierzchniowych sklepów firmy w Bukareszcie.

Uwaga! Artykuł został zaktualizowany o galerię zdjęć.

Placówka w stolicy Rumunii została poddana gruntownej modernizacji. Unowocześniono wygląd sklepu, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Zainstalowano nowoczesne regały i urządzenia chłodnicze. Uproszczono ścieżkę zakupową, by klient łatwiej mógł odnaleźć w sklepie produkty, które chce włożyć do koszyka.

Jak zapewnia Kaufland, nowy koncept hipermarketu oferuje klientom "kompletnie zmodernizowane doświadczenie zakupowe, inspirowane centrami handlowymi". W praktyce przejawia się to w istotnym wydzieleniu na sali sprzedaży niektórych działów, przez co wyglądają i działają one jak "sklepy w sklepie".

W zmodernizowanym Kauflandzie pojawiły się nowe koncepty, takie jak Sushi Bar (rozwijany wspólnie ze specjalizującą się w tego rodzaju produktach firmą Yuzu Sushi), Fresh Bar i Sandwich Bar. Ponadto znacznie poszerzono asortyment świeżych produktów gotowych do spożycia.

Planując rozmieszczenie poszczególnych działów na sali sprzedaży, Kaufland mocno postawił na umieszczanie obok siebie produktów z komplementarnych kategorii. Przykład to umieszczenie dżemów czy miodu w pobliżu produktów piekarniczych.

W zmodernizowanym sklepie wdrożono także szereg proekologicznych rozwiązań. Klienci mogą skorzystać z maszyn do recyklingu butelek PET, butelek ze szkła, jak również puszek po napojach. Za korzystanie z tych urządzeń klienci otrzymywać będą kupony promocyjne na zakupy.

W hipermarkecie w Bukareszcie Kaufland zaimplementował jako "sklepy w sklepie" także inne ze swoich najnowszych konceptów, takie jak Tabac Shop oraz K-Beauty. Drugie z tych rozwiązań to przestrzeń wydzielona pod drogerię i perfumerię, z wyspecjalizowanymi konsultantkami oraz osobną kasą.

Rozwinięto także inny ze starszych konceptów sieci, a mianowicie Grill Point. Strefa ta zyskała nowy wygląd, który "podkreśla świeżość oraz szybkość". Do Grill Pointu wprowadzono także nowy asortyment, taki jak nuggetsy, świeże przekąski, sałatki, czy owoce morza.

Kaufland informuje także, że obok zmodernizowanego hipermarkecie w Bukareszcie ulokowany został ogród. W ramach projektu Grădinescu, sieć od 2017 roku w pobliżu swoich placówek wielkopowierzchniowych stawia mini parki z zielenią, które służyć mają lokalnej społeczności. Na chwilę obecną projekt wdrożony jest w 11 lokalizacjach.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • ktośtamnapewno 21.07.2019

    Pomyłka: Byłem w Auchan i naprawdę tak wyglądało. Podobnie. Tylko nie tak zmodernizowane.

  • ktośtamnapewno 20.07.2019

    Ten Kaufland w Rumunii wygląda jak Auchan po zmianie logo oraz nazwy. Byłem tam więc wiem.

  • ktośtamnapewno 20.07.2019

    Kaufland tylko zrobi to za granicą.

  • Anabarbera 23.06.2019

    Kaufland ma gdzieś kobiety w ciąży i z małymi dziećmi, trochę lepiej z osobami na wózkach inwalidzkich. Tam nie ma dla nas pierwszeństwa przy kasie!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.