30.03.2017/07:33

Zupełnie nowy empik.com

Jeden z trzech największych i najbardziej popularnych sklepów internetowych w Polsce przeszedł całkowitą metamorfozę. Od teraz pod adresem empik.com znajduje się nowoczesna platforma zakupowa o zupełnie nowym przejrzystym i przyjaznym layoucie.

Empik.com to teraz przede wszystkim intuicyjna nawigacja. Nowe, pionowo rozwijane menu zwiększa komfort korzystania ze sklepu – ułatwia poruszanie się po stronie i znajdowanie produktów oraz pomaga internautom w szybkim poznaniu aktualnych bestsellerów, zapowiedzi, nowości oraz promocji. Większe zdjęcia i układ kaflowy wpływają na przejrzystość portalu. – Po ośmiu latach zmieniamy empik.com. Portal ma ulepszony nie tylko wygląd, ale także szkielet techniczny. Zmiany, które obecnie widzi klient to dopiero początek. Od dzisiaj co kilka tygodni będziemy dodawać nowe funkcjonalności i rozwiązania dla użytkowników, zwiększy się również dostępna oferta – zapowiada Szymon Bujalski, dyrektor empik.com – Stawiamy również na łatwość dostępu oraz skrócenie czasu realizacji zamówienia.

Tradycyjne kategorie kojarzone z Empikiem, tj. książki, muzyka, filmy, multimedia czy artykuły papiernicze są specjalnie wyróżnione. Każda z branż – w tym również zabawki, produkty dla dzieci, dom i ogród, zdrowie i uroda, elektronika – ma dedykowaną stronę główną z charakterystyczną warstwą wizualną. Oznacza to, że layout jest dopasowany do potrzeb klienta tak, by jak najlepiej zaprezentować dany produkt. A już w maju ruszy lifestylowa sekcja z poradami. Na krótkich filmach znane makijażystki będą prezentować tutoriale, pojawią się także wskazówki na temat urządzania mieszkania czy dekorowania balkonów. Każda kategoria zyska własny dział z inspiracjami.

W roku 2016 empik.com po raz pierwszy zanotował ponad 100 milionów odwiedzin. Przełożyło się to na ponad cztery miliony paczek wysłanych do klientów. Już 4% sprzedaży generowane jest przy udziale aplikacji mobilnej, którą pobrało ponad 220 tysięcy osób. 80% użytkowników sklepu na smartfonach korzysta z programu Mój Empik. Portal w nowym wydaniu został zbudowany przez empik.com w oparciu o badania preferencji użytkowników. Dla klientów 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu dostępne jest biuro obsługi klienta.

Czytaj więcej o zmianach w Empiku i planach firmy

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.