27.08.2018/09:41

Związkowcy: Tesco było głuche na sugestie, jak można poprawić sprzedaż

Związkowcy z NSZZ "Solidarność" w Tesco Polska skomentowali ogłoszone w minionym tygodniu plany zamknięcia kolejnych sklepów sieci oraz reorganizacji pracy w pozostałych placówkach, w wyniku czego pracę stracić może 2,2 tys. osób. - Wielokrotnie zwracaliśmy uwagę na działania, które mogłyby poprawić sprzedaż, ale firma była na to głucha - powiedziała money.pl. Elżbieta Jakubowska, szefowa NSZZ "S" w Tesco.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • O 30.08.2018

    Tesco tnie obsługę kasową wymuszając na klientach używanie kas samoobsługowych, ale to droga donikąd. Cała masa ludzi starszych zwyczajnie się ich boi, a ludzie z dużymi wózkami nie będą się użerać z malutką kasą samoobsługową. Jeśli będą tak robić dalej to zwiną się do końca.

  • Janko 28.08.2018

    Lepiej niech związkowcy nie biorą się za zarządzanie. W Polsce Solidarność (często we współpracy z pisem) już niejedną firmę uwaliła.

  • Amman 27.08.2018

    Przynajmniej jeden błąd - CHM Gliwice przy ulicy Wielickiej, a nie Gliwickiej.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.