23.10.2025 / 14:19
StoryEditor

Hipermarkety walczą o klientów loteriami. Auchan, Carrefour i Kaufland rozdają miliony w nagrodach

Natychmiastowa wygrana. Loteria Auchan Szczęściobranie daje szansę na wygranie sprzętu AGD, produktów spożywczych premium czy bony zakupowe. Raz w tygodniu odbywa się losowanie nagrody głównej – samochodu Toyota

Auchan, Carrefour i Kaufland uruchamiają ogólnopolskie loterie z nagrodami. Sieci hiper- i supermarketów marketów próbują ściągnąć do swoich sklepów klientów odpływających do dyskontów, które wabią ich mocnymi promocjami. Należy jednak zaznaczyć, że trzej operatorzy nie konkurują jedynie z Biedronką, Lidlem, Netto czy Aldim, ale także - ze względu na realizowane misje - ze sobą na wzajem.

Loterie w hipermarketach – nowa broń w walce o klientów

Trzy największe sieci hipermarketów w Polsce – Auchan, Carrefour i Kaufland – niemal jednocześnie uruchomiły loterie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 09:16
StoryEditor
Coca-Cola utrzymuje wzrost i zwiększa rentowność. Spółka zakończyła trzeci kwartał z wyższymi przychodami i zyskiem
Wyniki Coca-Coli za trzeci kwartał 2025. Wzrost przychodów i zysku operacyjnego (fot. Shutterstock)

Globalny wzrost sprzedaży, poprawa rentowności i stabilne udziały w rynku napojów bezalkoholowych – tak w skrócie można podsumować trzeci kwartał 2025 roku dla The Coca-Cola Company. Mimo niełatwego otoczenia makroekonomicznego spółka utrzymała wzrost przychodów i zysków, a także kontynuowała restrukturyzację systemu franczyzowego.

W trzecim kwartale 2025 roku The Coca-Cola Company odnotowała wzrost globalnego wolumenu sprzedaży o 1 proc. Przychody netto zwiększyły się o 5 proc. do 12,5 mld dolarów, a tzw....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 09:36
StoryEditor
Luksusowe marki z ogromną karą. Gucci, Chloé i Loewe muszą zapłacić 157 mln euro
Luksusowe marki z ogromną karą. Gucci, Chloé i Loewe muszą zapłacić 157 mln euro (fot. canva)

Komisja Europejska nałożyła ponad 157 mln euro kary na domy mody Gucci, Chloé i Loewe. Giganci rynku dóbr luksusowych mieli stosować praktyki, które prowadziły do zawyżania cen i ograniczania wyboru klientów. Jak luksusowe marki zareagowały na karę?

W artykule przeczytasz:

  • KE nakłada karę na Gucci, Chloé i Loewe 
  • Za co KE ukarała luksusowe marki?
  • Kiedy luksusowe domy mody naruszały prawo?
  • Jakie skutki dla konsumentów i rynku miały działania Gucci, Chloé i Loewe?
  • Jak kształtują się kary i dlaczego zostały obniżone?
  • Jak luksusowe marki zareagowały na karę KE

KE nakłada karę na Gucci, Chloé i Loewe 

14 października 2025 roku Komisja Europejska (KE) ogłosiła, że nałożyła kary na firmy modowe Gucci, Chloé i Loewe za zmowę cen odsprzedaży, co stanowi naruszenie unijnych przepisów dotyczących konkurencji.

– Dziś nałożyliśmy grzywny na trzy europejskie domy mody za ingerowanie w ceny ich niezależnych sprzedawców detalicznych, co stanowi naruszenie unijnych przepisów dotyczących konkurencji – mówi Teresa Ribera, wiceszefowa KE odpowiedzialna za konkurencję i transformację.

– W Europie wszyscy konsumenci, niezależnie od tego, co kupują i gdziekolwiek to robią – online czy offline – zasługują na korzyści płynące z prawdziwej konkurencji cenowej. Decyzja ta stanowi silny sygnał dla branży modowej i nie tylko, że nie będziemy tolerować tego rodzaju praktyk w Europie i że uczciwa konkurencja oraz ochrona konsumentów dotyczą wszystkich, w równym stopniu – dodaje Teresa Ribera.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2025 14:19