16.09.2016/14:07

Zysk ze sprzedaży prasy większy, niż ze sprzedaży słodyczy?

Niemcy lubią prasę. Każdy z nich kupuje przeciętnie 25 gazet rocznie. Wpływy tamtejszych sklepów spożywczych ze sprzedaży dzienników, tygodników i miesięczników wynoszą 3 mld euro rocznie. To więcej niż w przypadku produktów do pielęgnacji zębów, pełnotłustego mleka, środków piorących czy maszynek do golenia dla mężczyzn.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.