12.02.2019/14:31

Żywność na golasa – czy trend z antypodów ogarnie cały świat?

Pod chwytliwym, przyciągającym uwagę hasłem „food in the nude” – czyli „żywność na golasa” – kryje się pożyteczna inicjatywa, zainicjowana w nowozelandzkiej sieci supermarketów New World. W niektórych placówkach udało się wyeliminować opakowania z plastiku w przypadku dosłownie wszystkich warzyw i owoców z oferty sieci. Co istotne, sprzedaż niektórych warzyw w ramach konceptu „food in the nude” wzrosła nawet o 300 proc.! – relacjonuje New Zealand Herald.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • rolnik szuka biedronki 16.02.2019

    U nas od lat na każdym rynku jest "żywność na golasa". Wystarczy po dwie biedronki w każdym mieście dedykować na obiekty handlu żywnością prosto od rolnika i będziemy "jazzy", a rolnicy pojawią się w nich w mgnieniu oka.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.