10.04.2021/12:30

Żywność staje się kategorią najczęściej kupowaną online. Wyprzedza odzież i obuwie

Produkty spożywcze, które dawniej stanowiły produkt niszowy w zakupach internetowych, wyprzedziły w Europie odzież i obuwie. Dziś są kategorią najczęściej kupowaną online, a podejście wielokanałowe stało się podstawowym czynnikiem sukcesu  e-sprzedawców – takie wnioski płyną z raportu E-konsumenci w Europie w 2020 roku przygotowanego przez DPD Group.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także