10.10.2019 / 15:14
StoryEditor

Anna Grabowska, Żabka: Kształtujemy asortyment na podstawie analizy miliardów paragonów

Anna Grabowska, wiceprezes Żabka Polska (mat. prasowe)
Analiza danych o zachowaniach klientów zmienia nasze podejście do asortymentu. Myślimy w kategoriach misji konsumenta – śniadanie, obiad, przekąska, kolacja. Na tej bazie budujemy ofertę asortymentową, dostosowaną do poszczególnych lokalizacji – wyjaśnia Anna Grabowska, wiceprezes zarządu Żabka Polska.

Od kilku lat sieć Żabka inwestuje znaczne środki w technologie pozwalające gromadzić i analizować dane o zachowaniach konsumentów. Codziennie do bazy danych spływają informacje ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 17:21
StoryEditor
Rynek piwa pod presją. Sprzedaż spada, a przyszłość jest niepewna
Sprzedaż piwa spada. Jakie są przyczyny kryzysu w branży piwnej (fot. Sorbis/Shutterstock)

Pierwsze półrocze 2025 roku nie przyniosło poprawy sytuacji na rynku piwa w Polsce. Spadająca sprzedaż, niesprzyjająca pogoda i rosnące koszty funkcjonowania to tylko niektóre z wyzwań, z jakimi mierzy się branża. Co dokładnie kryje się za kurczeniem się tego sektora?

Branża piwowarska w Polsce odnotowała kolejny spadkowy okres. Jak wskazuje Mieszko Musiał, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie, tylko od początk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 12:00
StoryEditor
Biedronka jak lokalne centrum handlowe? Sieć udostępnia przestrzenie na wynajem
Biedronka chce być jak centrum handlowe? Sieć udostępnia przestrzenie na wynajem (fot. Sheviakova Kateryna/Shutterstock)

Największa sieć handlowa w Polsce zmienia sposób, w jaki funkcjonują jej placówki. Obok codziennych zakupów klienci mogą skorzystać z szeregu dodatkowych usług dostępnych w obrębie sklepów. Co kryje się za decyzją o udostępnieniu przestrzeni komercyjnych w całej Polsce?

Sieć Biedronka rozwija koncepcję lokalnych centrów usługowych. Oprócz tradycyjnych zakupów, klienci mogą skorzystać z dodatkowych udogodnień – od maszyn paczkowych i ładowarek d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 10:24