REKLAMAEuroShop_banner główny_styczeń/luty 2020

(Źródło: alizila.com)

Amerykańska prasa rozpisywała się ostatnio o rekordach sprzedażowych, pobitych przez tamtejsze e-commerce w Black Friday i Cyber Monday. Alibaba odpowiada: „My was zdystansowaliśmy w jeden dzień”.

REKLAMA

Chiński gigant online Alibaba zamieścił na swoim blogu Alizila ironiczny komentarz do niedawnych sukcesów sprzedażowych amerykańskiego e-commerce. Chińczycy chwalą się, że osiągnęli znacznie wyższą sprzedaż w Dzień Singli, określany tam kryptonimem 11.11 – od daty imprezy.

„Liczby nie kłamią. Największe w roku święto sprzedażowe amerykańskiego detalu – okres od Black Friday do Cyber Monday, wraz z weekendem – wygenerowało według firmy Adobe przychody ze sprzedaży online w wysokości 24,6 mld dolarów. Ale to wciąż o wiele mniej od sprzedaży wygenerowanej w tym roku w trakcie naszego 11.11 Global Shopping Festival, która wyniosła 38,4 mld dolarów – w zaledwie 24 godziny. Przyjrzyjcie się infografice ze szczegółowymi danymi” – zachęca Alibaba.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony