REKLAMAFord - Banner Główny

(Źródło: Alibaba)

Chiński gigant e-commerce zorganizował kolejną, już 11. edycję 11.11 Global Shopping Festival, którą firma promuje jako „największe jednodniowe zakupowe widowisko świata”. Alibaba zapewnia, że tego roczna impreza jest największą ze wszystkich dotychczasowych, pod względem skali i zasięgu.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Uczestnicy tegorocznej imprezy „11.11” to 200 tys. firm, spośród których 22 tys. to producenci zagraniczni, z 78 rynków świata. Liczba samych tylko nowych produktów w ofercie sięgnęła miliona. Organizatorzy spodziewają się, że w ciągu 24 godzin zakupy zrobi ponad 500 mln kupujących – o 100 mln więcej niż przed rokiem.

Koncern Alibaba zapowiedział rozdanie ponad 2 mln „czerwonych pakietów” – cyfrowych bonów zakupowych.

Jiang Fan, prezydent Tmall i Taobao, przemawiając podczas konferencji prasowej w Szanghaju powiedział, że w tym roku rosnącej skali imprezy sprzyjają dwa trendy: nowi konsumenci i nowe firmy. Chiny przechodzą proces masowego zwiększania konsumpcji – zarówno w przypadku mieszkańców miast, jak i z tzw. obszarów konsumpcji niższego poziomu – co dla firmy Alibaba i handlowców korzystających z jej platformy marketplace jest okazją do zwiększania podaży.

– Naszym celem jest stymulowanie popytu konsumpcyjnego i wspieranie lepszego stylu życia w Chinach poprzez wprowadzanie na rynek nowych firm i nowych produktów. Detaliści z Chin i całego świata mogą dzięki nam rozwijać swoje biznesy poprzez wdrażanie innowacji produktowych, wspieranych analizą danych i badaniem zachowań konsumentów. Oferujemy też wsparcie w postaci naszej technologii rekomendowania produktów i angażowania użytkowników, tak aby detaliści mogli spełniać oczekiwania konsumentów z całych Chin – zarówno z metropolii nadmorskich, jak i z mniej rozwiniętych obszarów – zapewnił Jiang Fan.

Szybki wzrost dochodów ludności i konsumpcji na obszarach słabiej rozwiniętych stworzył nowy kanał wzrostu dla Alibaby. W ciągu ostatnich dwóch lat – do czerwca 2019 r. – platforma pozyskała 226 mln nowych użytkowników, aktywnych przynajmniej raz w miesiącu. 80 proc. z nich to mieszkańcy słabiej rozwiniętych regionów.

s

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony