REKLAMAFord - Banner Główny
W I półroczu 2013 roku przychody Almy Market wyniosły 770,9 mln zł wobec 759 mln zł w analogicznym okresie 2012 roku. Spółka zanotowała stratę w wysokości 1,9 mln zł wobec 2 mln zł zysku rok wcześniej.
REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE - BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.11.2019)

Spółka prowadzi m.in. sieć 42 delikatesów Alma. Plany inwestycyjne operatora na 2013 rok zakładają otwarcie nie więcej niż ośmiu placówek pod szyldem Delikatesy Alma, z czego czterech w aglomeracji warszawskiej, dwóch w Gdyni i po jednym w Krakowie i Olsztynie. Sześć obiektów prowadzi już działalność, a uruchomienie pozostałych dwóch (w Gdyni i Krakowie) planowane jest na trzeci i czwarty kwartał. Jeszcze w tym roku w Warszawie ruszy sklep typu convenience, funkcjonujący pod szyldem Food&Joy.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~handlowiec_polska_wschodnia 1 ponad rok temu

    Ciekawe, jakby je skonfrontować ze sprzedażą online?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony