REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 03.10.2019)
Lidl w miejscowości Greenville, Południowa Karolina, USA

Lidl w miejscowości Greenville, Południowa Karolina, USA (fot. By DoulosBen - Own work, CC BY-SA 4.0)

Amerykańscy detaliści z niepokojem wsłuchują się w kolejne pogłoski, że Amazon będzie mocno rozwijał stacjonarne sieci sklepów spożywczych. Tymczasem większym zagrożeniem dla miejscowych detalistów są… niemieckie sieci dyskontowe Aldi i Lidl. Jak wynika z badania firmy Bain&Co, Amerykanie są bardziej zainteresowani ofertą głębokich dyskontów niż omnichannel – relacjonuje portal Marketing Daily.

REKLAMAEDENRED - eBook - Belka w artykułach (16-24.09.2019)

Z badań przeprowadzonych przez Bain&Co na próbie ponad 17 tys. konsumentów wynika, że sieci Aldi i Lidl – relatywnie młode na amerykańskim rynku – zdołały przyciągnąć już 30 proc. konsumentów – taki odsetek Amerykanów choć raz zrobił w tych sieciach zakupy.

O sieci Aldi dobrą opinię wyraziło 55 proc. badanych, podczas gdy rok wcześniej było to 46 proc. Ten wynik plasuje dyskontera na podium wśród wszystkich detalistów spożywczych, a w kategoriach „najlepsze ceny na co dzień” oraz „najlepszy stosunek jakości do ceny” sieć góruje nad konkurencją – czytamy w serwisie Marketing Daily.

Produkty w sklepach Aldi są od 15 do 20 proc. tańsze od produktów marek krajowych. Co ciekawe, tylko 1 proc. regularnych klientów sieci robi także zakupy spożywcze online, podczas gdy w całej populacji odsetek ten wynosi 26 proc.

Lidl jest obecny w USA znacznie krócej – w detalu to zaledwie chwila – ale w pięciu z siedmiu badanych regionów, w których jest obecny, zdołał już przejąć więcej niż 3 proc. rynku spożywczego, co zdumiewa miejscowych analityków.

Źródło: mediapost.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony