05.03.2019 / 10:45
StoryEditor

Amerykanie kochają niemieckie dyskonty [RAPORT]

Lidl w miejscowości Greenville, Południowa Karolina, USA (fot. By DoulosBen - Own work, CC BY-SA 4.0)
Amerykańscy detaliści z niepokojem wsłuchują się w kolejne pogłoski, że Amazon będzie mocno rozwijał stacjonarne sieci sklepów spożywczych. Tymczasem większym zagrożeniem dla miejscowych detalistów są… niemieckie sieci dyskontowe Aldi i Lidl. Jak wynika z badania firmy Bain&Co, Amerykanie są bardziej zainteresowani ofertą głębokich dyskontów niż omnichannel – relacjonuje portal Marketing Daily.

Z badań przeprowadzonych przez Bain&Co na próbie ponad 17 tys. konsumentów wynika, że sieci Aldi i Lidl – relatywnie młode na amerykańskim rynku – zdołały przyciągnąć już 30 pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2025 / 23:27
StoryEditor
Znana kawa wylatuje ze sklepów! Koncern dostał po głowie od kilku sieci handlowych za podwyżki cen

Sojusz zakupowy Everest przestanie kupować produkty firmy JDE Peet’s – w tym popularną kawę Douwe Egberts – po kolejnej istotnej podwyżce cen. Tym samym krucha zgoda między stronami, trwająca niespełna cztery miesiące załamała się.

Przypomnijmy, że 10 marca br. Everest i JDE Peet’s zawarły porozumienie kończące wcześniejszy kryzys związany z wycofaniem produktów kawowego giganta ze sklepów należących do so...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 09:44
StoryEditor
Jak sobie radzą centra handlowe? Czy najnowsze o obrotach i frekwencji dają powody do optymizmu? [RAPORT]
Łódzka Manufaktura miała w 2017 r. ponad 20 mln gości

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) opublikowała kwietniowe dane dla branży obiektów handlowych na bazie dwóch wskaźników – PRCH Turnover Density Index oraz PRCH Footfall Density Index. Kwiecień przyniósł wzrosty w obu badanych obszarach: obroty zwiększyły się o 5,6 proc. a frekwencja była wyższa o prawie 2 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem roku ubiegłego.

Opublikowane przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH) dane, pozyskane na bazie dwóch wskaźników – PRCH Turnover Density Index (obroty najemców centrów handlowych) oraz PRC...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 01:34