REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

(mat. prasowe)

Mimo ograniczeń handlu w niedziele poznańska galeria Avenida utrzymała frekwencję i sprzedaż. Zarząd obiektu poszukuje innowacyjnych rozwiązań marketingowych, organizuje kreatywne akcje prosprzedażowe i aktywnie działa w mediach społecznościowych. Celem jest dostosowanie oferty centrum do dynamicznie zmieniającego się rynku, potrzeb i oczekiwań klientów.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

– W 2018 roku wprowadziliśmy i nadal wprowadzamy rozwiązania zaspakajające potrzeby coraz bardziej wymagających klientów. Regularnie wprowadzamy zmiany w ofercie najemców. Poszerzyliśmy również ofertę rozrywkową skierowaną do dzieci, młodzieży i dorosłych – uruchomiliśmy Centrum Edukacji i Rozrywki „Kolejkoland” oraz Interaktywne Muzeum Strachu, a także escape room – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.

W najbliższym czasie planowane są otwarcia kolejnych sklepów. Trwają także relokacje wybranych salonów oraz modernizacje lokali. Znaczący wpływ na rozwój oferty Avenidy ma przemyślana strategia marketingowa wdrażana od początku 2018 roku.

– Opracowując strategię marketingową na ten rok myśleliśmy przede wszystkim o naszych najemcach, którym przyszło mierzyć się ze skutkami ustawy o ograniczeniu handlu. Dlatego też główny nacisk kładziemy na akcje prosprzedażowe, których od początku roku zorganizowaliśmy już osiem. Nie zabrakło też wydarzeń o charakterze edukacyjnym czy rozrywkowym. Realizowaliśmy również niestandardowe akcje mające na celu pogłębienie relacji ze społecznością lokalną. Jedną z takich akcji była kampania teaserowa z okazji Walentynek „Tu pokaż jak kochasz”, dająca poznaniakom możliwość wyznania miłości na bilbordach – dodaje Katarzyna Korpak.

Pierwsze półrocze 2018 roku umocniło zarząd obiektu w przekonaniu, że wielowymiarowy charakter centrum handlowego jest odpowiedzią na współczesne potrzeby klientów. Dlatego w okresie przedświątecznym zrealizowano szereg działań skierowanych do szerokiego grona odbiorców.

– Innowacyjna strategia komunikacyjna oraz angażujące i niestandardowe akcje prosprzedażowe dadzą nam możliwość zaprezentowania naszej oferty w jeszcze ciekawszej i bardziej przystępnej formie – podsumowuje Katarzyna Korpak.

Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w Wielkopolsce, które na trzech kondygnacjach o łącznej powierzchni 60 tysięcy metrów kwadratowych mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Centrum posiada bezpośrednie połączenie z dworcem kolejowym i autobusowym.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~klient sąsiedniego dworca PKP 1 ponad rok temu

    Czy to prawda, że w tym centrum handlowym są PŁATNE toalety dla klientów?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony