REKLAMAPRIM (KABANOS) - Kiełbaski z becułecki - Baner Główny (27- 31.03.2020)
W polskich sieciach często można usłyszeć „dzień dobry”. Ale o pomoc w podjęciu decyzji zakupowej raczej trudno.
REKLAMA

Zbadano 780 placówek należących do 156 sieci w 19 branżach, od aptek i drogerii przez sklepy z biżuterią i odzieżą po księgarnie oraz stacje benzynowe. Była to czwarta edycja badań, przeprowadziła je firma Daymaker, zajmująca się takimi działaniami także w Czechach i Skandynawii. Metodą badawczą było „mystery shopping”, mówiąc prosto w sklepie pojawiał się „podstawiony” klient, który obserwując dokładnie wszystko wypełniał potem ankietę zadowolenia. Pod uwagę brano kilkanaście czynników – powitanie, aktywny kontakt z klientem ze strony personelu, pytania o preferencje i konkretne propozycje, pomoc w podjęciu decyzji zakupowej a także oferta sprzedaży dodatkowej. Ważne w punktacji było też zaangażowanie personelu w działanie, znajomość produktów oraz ogólne wrażenie kupującego. Najwyższą ocenę w rankingu zdobyły, drugi rok z rzędu, perfumerie Douglas (wynik 96,77%), drugie miejsce należy do odzieżowego Lancerto (95,08%), zaś trzecia pozycja to Zara Home z dekoracjami domu (94,92%). Generalnie najsłabsze wyniki osiągały stacje benzynowe, księgarnie oraz sklepy meblowe.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony