REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 17.11.2019)
polskie banknoty

polskie banknoty (fot. Fot. Pixabay)

Obecnie chyba najgorętszymi tematami w branży są kryptowaluty oraz platformy blockchainowe - mówi Krzysztof Klimczak, CEO w firmie ZenCard.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

- Rok 2017 zaczęliśmy z dużym przytupem, kiedy to zapisaliśmy się w historii jako pierwszy polski fintech kupiony przez polski bank. Kolejnym krokiem były intensywne prace nad integracją z największym polskim agentem rozliczeniowym eService, co udało się w zaplanowanym czasie i budżecie. Dzięki temu ZenCard zyskał 40 proc. zasięgu na polskim rynku i duże możliwości, jeśli chodzi o współpracę z sieciami handlowymi - tłumaczy Krzysztof Klimczak.

Jak dodaje, już miesiąc po integracji, w sierpniu tego roku, za pomocą technologii powstała dedykowana kampania dla sieci hurtowni Makro i VISA, odpowiadając kompleksowo za cały projekt. - Podjęliśmy wyzwanie i w szybkim tempie dostarczyliśmy rozwiązanie niedostępne do tej pory dla biznesu – niewątpliwie był to spory sukces. Obecnie pracujemy nad wdrożeniem naszej technologii w sieci drogerii Super-Pharm, posiadającej 74 placówki w całej Polsce, oraz kilku innych sieciach, które niedługo mam nadzieję będziemy mogli publicznie ogłosić. Równocześnie rozwijamy ofertę rozwiązań lojalnościowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Tak, jak zakładaliśmy – jesteśmy na dobrej drodze do tego, aby stać się standardem rynkowym. Naszą technologią interesują się już zagraniczne podmioty. W ostatnim kwartale 2017 roku podpisaliśmy umowę z największą instytucją finansową w Finlandii, OP Financial Group, a obecnie prowadzimy także rozmowy z trzema innymi zagranicznymi bankami - mówi Klimczak.

- Obecnie chyba najgorętszymi tematami w branży są kryptowaluty oraz platformy blockchainowe. Przewiduję, że to drugie rozwiązanie ma większą szansę na powodzenie, w kontekście zastosowania biznesowego. Jeśli chodzi o polskie fintechy to wciąż ciężko konkurować im z dużymi instytucjami, dlatego możemy spodziewać się ich konsolidacji – niekoniecznie jeszcze w 2018 roku, ale z pewnością proces ten będzie postępował i będziemy ich świadkami. Mam jednak nadzieję, że usłyszymy o ciekawych przejęciach lub współpracy z zagranicznymi instytucjami finansowymi - komentuje ekspert.

Zdaniem Klimczaka najbliższy rok znajdzie się pod znakiem nowych przepisów PSD2 i RODO. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony