26.06.2017 / 13:08
StoryEditor

Carrefour testuje projekt SąSiatki

SąSiatki, taką nazwę będzie nosił projekt sieci Carrefour Polska z obszaru tzw. collaborative economy, czyli ekonomii współpracy – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Carrefour chce wciągnąć klientów we wzajemną pomoc i zachęcić kupujących w tradycyjnych sklepach, aby przy okazji dostarczyli zamówienia z e-sklepu swoim sąsiadom lub klientom, którzy mieszkają por drodze do ich domu. W zamian można otrzymać bon na zakupy w sklepach francuskiej sieci.

Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl wewnętrzne testy programu „SąSiatki” są prowadzone obecnie przez pracowników Carrefour Polska w dwóch warszawskich hipermarketach: na ul...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 17:39
StoryEditor
Tchibo stawia na nowy model współpracy z plantatorami. Firma chce zrównoważonej produkcji kawy
Tchibo stawia na nowy model współpracy z plantatorami. Firma chce zrównoważonej produkcji kawy (fot. Shutterstock)

Zrównoważony rozwój w branży kawowej nie jest już tylko hasłem, ale strategicznym kierunkiem działania dla globalnych producentów. Tchibo, znana marka kawy, podsumowała pierwszy rok realizacji Tchibo Coffee Program – projektu mającego objąć wszystkich jej plantatorów. Jak firma planuje osiągnąć 100 proc. zrównoważonego pochodzenia kawy do 2027 roku?

Na początku 2024 roku Tchibo ogłosiło ambitny cel: do końca 2027 roku wszystkie kawy dostępne w ofercie mają pochodzić z odpowiedzialnych źródeł. To oznacza, że każde ziarno – n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 19:07
StoryEditor
Właściciel małego sklepu wysoko w rankingu najbardziej prestiżowych zawodów! Kogo wyprzedził?
(fot. Shutterstock)

Bycie właścicielem małego sklepu postrzegane jest w Polsce jako bardziej prestiżowe zajęcie niż bycie policjantem, właścicielem dużej firmy, dziennikarzem czy sędzią, nie mówiąc już o byciu politykiem - wynika z najnowszego badania CBOS. Oto, co sądzą Polacy o najbardziej prestiżowych zawodach.

Spośród 19 profesji uwzględnionych w badaniu CBOS, właściciel małego sklepu uplasował się na całkiem niezłym, ósmym miejscu. Cieszy się on dużym poważaniem u 76 proc. obywate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. czerwiec 2025 23:23