15 grudnia 2019
Polska marka odzieżowa Sugarfree rozpoczyna współpracę z Lidlem. Stworzyła wieczorową kolekcję sukienek specjalnie dla sieci dyskontów. Do sklepów...
14 grudnia 2019
Od soboty, 14 grudnia 2019 r. turyści mogą wwieźć do UE tylko pięć typów owoców. Wynika to z zatwierdzonej przez radę ministrów ustawy o ochronie roślin...
13 grudnia 2019
12 grudnia 2019
Specjalizująca się w kurczakach z rożna sieć Kurcze Pieczone prowadzi 45 placówek w 45 miastach. Jej właściciele chcą uruchamiać nowy punkt przynajmniej raz na dwa...
11 grudnia 2019
Ponad 60% Polaków doświadczyło nieodpowiedniego traktowania przez przełożonego, a blisko połowa padła ofiarą przemocy słownej. 46% deklaruje, że było mobbingowanych w...
24 listopada 2019
21 listopada 2019
Na początku tego roku miała swoją premierę aplikacja mobilna MAGO AR SHOPFITTING, stworzona przez jednego z największych producentów wyposażenia sklepowego, firmę MAGO...
6 grudnia 2019
2 grudnia 2019
Zgodnie z założeniami programu Cargo Bikes in Urban Mobility Miasto Gdynia udostępnia lokalnym przedsiębiorcom i organizacjom pozarządowym elektryczne rowery towarowe. Z takiej...
10 grudnia 2019
Certyfikaty mają na celu budowanie zaufania wśród konsumentów. Jeśli jednak produkt nie został w ogóle przetestowany, stosowanie takich pieczęci jest mylące...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
sklepy convenience i stacje paliw
Pomysł na sklep
2 grudnia 2019, 15:37
wiadomoscihandlowe.pl
Nowy, samoobsługowy Carrefour Express (fot. materiały prasowe, Carrefour)
Carrefour uruchomił pierwszy sklep w innowacyjnym formacie samoobsługowym. Sklep jest zlokalizowany w Warszawie przy ul. Światowida 18 i oferuje przez 24 h i 7 dni w tygodniu 170 referencji, w tym produkty świeże. Nowy format adresowany jest do lokalnych mieszkańców poszukujących artykułów pierwszej potrzeby oraz tzw. klientów trafficowych.
Nowy format Carrefour Express wpisuje się w nurt popularności sklepów samoobsługowych w Polsce, a jego przewagą nad rozwiązaniami autonomicznymi jest, jak przekonuje sieć, "zdecydowane niższy koszt wdrożenia". Po testach obecnego rozwiązania, które potrwają kilka miesięcy, istnieje szansa na upowszechnienie tego formatu, np. w osiedlach mieszkaniowych, miejscach turystycznych oraz w wersji mobilnej.
Maszyny vendingowe są dopasowane do charakteru produktów, podawanych klientom za pomocą wind, gwarantując bezpieczeństwo artykułów nawet tak delikatnych jak jajka. Sprzedaż prowadzona jest poprzez panel dotykowy, co oznacza, że lista zakupowa oraz płatność przy pomocy karty lub aplikacji BLIK odbywa się tylko raz, a odbiór zakupów realizowany jest w poszczególnych maszynach vendingowych. Specjalna promocja obejmuje zestawy typu chipsy i cola. W sklepie samoobsługowym zlokalizowany jest także automat z kawą, a przed sklepem czekają specjalnie oznakowane miejsca parkingowe.
Jak zapewnia Carrefour, w nieprzewidzianej sytuacji, takiej jak np. problemy z płatnością lub odbiorem produktów, klienci będą mogli skorzystać z całodobowej infolinii. Dostępność towaru natomiast będzie monitorowana i uzupełniana w miarę potrzeb przez pracowników pobliskiego sklepu Carrefour Market.
Wśród dostępnych produktów znajduje się nie tylko typowa oferta food-to-go, czyli kanapki przekąski, napoje czy słodycze, ale również artykuły świeże, takie jak pakowane jabłka, pomidory, sałata, pieczywo i masło; produkty wymagające przechowywania w lodówce jak nabiał, wędliny, ryby; towary pierwszej potrzeby np. mąka, ryż, cukier, olej, kawa, herbata, przyprawy; dania gotowe, podstawowe artykuły higieniczne oraz karmy dla zwierząt. Ponadto do sprzedaży trafiły takie produkty ekologiczne jak roślinne mleko, komosa ryżowa czy hummus.
- Od kilku lat intensywnie wdrażamy naszą strategię omnikanałową, by zapewnić klientom możliwość dokonywania zakupów w preferowany sposób oraz doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie. Carrefour kontynuuje swoje innowacyjne podejście do handlu. Sklep Carrefour Express samoobsługowy jest już trzecim nowym formatem uruchomionym w tym roku w Polsce, po Carrefour BIO oraz Supeco. Przykładem innych rozwiązań, które odpowiadają na wyzwania współczesnego handlu, jest dynamiczny rozwój naszego e-commerce oraz digitalowy hipermarket w CH Atrium Promenada, który stał się ikoną nowoczesnego retailu. Mamy nadzieję, że również nowy format spotka się z uznaniem klientów, a także będzie źródłem inspiracji dla całej branży – mówi cytowany w komunikacie Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska.
Carrefour otworzył w Brukseli sklep w nowej formule. Belgijski Carrefour Express z zielonym logo
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Łodzi dokonał kontroli „małych sieci
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
postawcie takie cudeńko w Płocku !
,,dynamiczny rozwój naszego e-commerce oraz digitalowy hipermarket w CH Atrium Promenada, który stał się ikoną nowoczesnego retailu." Był kiedyś taki rysunek Mleczki - facet gadał mniej więcej tak: ,,jadłem lancz w pabie, robiłem concalla z key accountem i nagle okazuje się, że ten mazerfaker nie kuma po polsku"...
Raczej maszynę vendingową w kontenerze :-)
zdjęć: 11
zdjęć: 120
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.