REKLAMAHELIO - Baner Główny - Masy (12-18.11.2018)

(fot. materiały prasowe, Carrefour)

Sieć Carrefour w październiku uruchomiła pierwsze poza Warszawą sklepy działające w modelu ajencyjnym (w Krakowie i Łodzi). Jednocześnie firma chwali się, że od początku roku prawie dwukrotnie zwiększyła liczbę tego rodzaju sklepów w stolicy.

Na koniec października br. w modelu ajencyjnym działało 28 sklepów Carrefour Express convenience, w tym 3 nowe placówki, które zostały po otwarte w Łodzi i Krakowie. Sieć planuje dalszy rozwój swojej oferty i do końca czwartego kwartału chce otworzyć kolejnych pięć nowych sklepów w tym modelu.

Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy Carrefour znacznie zwiększył tempo rozwoju modelu ajencyjnego, otwierając w stolicy aż 9 nowych sklepów ajencyjnych z logo Carrefour Express convenience i zaoferował nowy model współpracy w największych polskich miastach. Sieć tłumaczy, że jest to reakcja związana z pojawieniem się na rynku nowej grupy osób, zainteresowanych tymczasową pracą na etacie, aby po zdobyciu doświadczenia prowadzić własne sklepy franczyzowe.

- Od kilku miesięcy obserwujemy znaczny wzrost liczby osób zainteresowanych nową ofertą ajencji Carrefour. Wyróżnia się ona na rynku tym, że praca w naszym modelu ajencyjnym jest przygotowaniem do otwarcia własnego sklepu franczyzowego w przyszłości, a jak pokazują nasze doświadczenia, nawet do otwarcia i zarządzania siecią kilku takich sklepów - mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. - Odpowiadając na nowy trend, zaoferowaliśmy nasz model współpracy również poza Warszawą, w największych miastach w całej Polsce - dodaje przedstawiciel sieci.

Na jakich zasadach funkcjonuje ajencja Carrefoura? Sieć pozostaje w tym modelu głównym inwestorem - posiada prawa do lokalu i pokrywa koszty związane z jego adaptacją i wyposażeniem. Inwestycja, którą ponosi ajent, ogranicza się do zakupu drukarek fiskalnych oraz opłacenia koncesji na alkohol - twierdzi Carrefour. Sieć podkreśla, że po pewnym czasie ajencja może zostać przekształcona we franczyzę.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Mikey 1 6 dni temu

    Poza AGLOMERACJE WARSZAWSKA :p. Wiem, wiem, technikalia, ale sporo osob z okolic bardzo nie lubi uogolniania do Warszawy, a sieci, czasem lubia nawet podawac adres marketu z Warszawa zamiast faktyczna loklalizacja (choc akurat nie Carrefour), wiec drogie Wiadomosci Handlowe, nie idzcie ta droga, to uproszczenie z dwoch slow „aglomeracja warszawska lub warszawa i okolice” do jednego „Warszawa”, a wkurza wielu ludzi. Taka mala rada od mieszkanca „Warszawy” (kod pocztowy na 05, nie 00-04, stad cudzyslow) ktory ma franczyzowego Carrefoura od paru lat pod domem...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony