REKLAMAEuroShop_banner główny_styczeń/luty 2020
Wejście do wirtualnego butiku Cartier

Wejście do wirtualnego butiku Cartier (mat. prasowe)

Francuski dom mody luksusowej Cartier uruchomił butik na należącej do Grupy Alibaba platformie dedykowanej do sprzedaży produktów luksusowych Tmall Luxury Pavilion. Butik funkcjonuje jako wyodrębniony e-sklep z własną szatą graficzną i funkcjonalnościami. To pierwsza marka z pakietu należącego do grupy Richemont, która skorzystała z formatu Tmall Flagship 2.0 do budowy wirtualnego salonu.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 1 (28.01 - 09.02.2020)

Cartier zapowiedział, że będzie oferował na portalu szeroki wybór luksusowej biżuterii, zegarków i wyrobów ze skóry. Przedsprzedaż rozpocznie się w przyszłym tygodniu. Swój globalny debiut będą mieć dwa zupełnie nowe produkty – nowy model małej bransoletki z diamentami Juste un Clou oraz torebka damska z linii Guirlande.

Jak przystało na producenta topowej biżuterii, Cartier chce zaoferować swoim klientom równie ekskluzywne i spersonalizowane doświadczenie zakupowe, jakie dostępne jeset w sklepach stacjonarnych sieci, w tym możliwość nanoszenia inicjałów i napisów okolicznościowych czy pakowanie prezentów.

Z okazji premiery serwisu Cartier zaproponuje pierwszym 288 klientom ekskluzywne usługi, takie jak indywidualne grawery na klasycznym czerwonym puzderku na biżuterię czy dostawę produktu wraz z kwiatami, zrealizowaną przez gońca umundurowanego w barwach sieci.

– Alibaba dokłada starań, by wspierać wzrost i innowacyjność globalnych marek. Z ogromną przyjemnością nawiązujemy współpracę z firmą Cartier, której będziemy pomagać w komunikowaniu się z Pokoleniem Z oraz z najbardziej ekskluzywną klientelą, wykorzystując w tym celu nasze pogłębione badania konsumenckie, a także liczne narzędzia technologiczne i marketingowe, takie jak Tmall Flagship 2.0 – zapewnił Mike Hu, szef Tmall Fashion, Luxury and FMCG.

Przeczytaj także: Amazon buduje platformę dla towarów luksusowych

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony