REKLAMABelgian Meat Office - Baner Główny (16-30.09.2019)

HANDEL I DYSTRYBUCJA

centra handlowe

 

23 sierpnia 2019, 09:43

(for. materiały prasowe)

Mobilne punkty z jedzeniem coraz częściej spotkać można przy centrach handlowych, gdzie stanowią urozmaicenie oferty.

REKLAMAProxi Cloud Belka w artykułach_wrzesien

Już w latach 90, kiedy powstawały pierwsze centra handlowe, wiadomo było, że muszą one posiadać ofertę gastronomiczną. Początkowo zajmowała ona od 5 do 8 proc. powierzchni handlowej i koncentrowała się głównie w strefie znajdującej się w centralnym punkcie obiektu. Dziś, w dużych galeriach handlowych, lokale gastronomiczne zajmują nawet 15 proc. dostępnej powierzchni i stanowią kluczowy element ich oferty. Restauracje obecne są w centrach wszystkich formatów, także convenience shopping center, które pozbawione są części wspólnych i obszernych food courtów.

Przykładowo, w większości obiektów sieci Dekada działających w modelu convenience znajduje się operator gastronomiczny, jak. np. Gruby Benek w Dekadzie Ciechanów, Green Lemon Bar w Dekadzie Nowy Targ czy Domino’s Pizza w Dekadzie Kraków. Pojawiają się także alternatywne koncepty gastronomiczne - food trucki ustawione na zewnątrz budynku, które uzupełniają i urozmaicają ofertę centrum.

– Centra conveniece to często obiekty pierwszego wyboru klientów. Kluczowa jest w nich wygoda konsumentów, dlatego zarówno format, układ wejść do poszczególnych sklepów jak i oferta handlowa dostosowane są do codziennych, szybkich i komfortowych zakupów. Lokowanie na zewnątrz centrum food trucków, które oferują wysokiej jakości potrawy z możliwością spożycia niemalże w biegu, idealnie wkomponowuje się w naszą strategię i stanowi wartość dodaną dla naszych centrów – mówi Aleksander Walczak, Prezes zarządu spółki Dekada.

Dodaje, że największą popularnością cieszą się food trucki z popularnymi daniami typu kebab czy hamburger. Dużym zainteresowaniem, szczególnie w lecie, cieszą się także punkty z lodami. Mobilność tego typu rozwiązań pozwala na dostosowanie oferty gastronomicznej na bieżąco, w zależności od sezonu i preferencji klientów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony