REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

(fot. alizila.com)

Alibaba i JD ogłosiły coroczne promocje z okazji zbliżającej się połowy roku. To największy festiwal zakupów w Chinach od czasu wybuchu pandemii Covid-19 – informuje serwis insideretail.asia.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Już w ciągu kilku godzin od uruchomienia promocji JD zanotowało potężny wzrost sprzedaży luksusowych artykułów modowych – te pod markami Ferragamo, Hugo Boss, Lancel i MiuMiu osiągnęły wzrost sprzedaży o ponad 300 proc.

Podobnie było w przypadku Alibaby. E-sklep ogłosił duży wzrost zainteresowania markami luksusowymi, w tym m.in. Cartier, Chanel, Burberry, Balenciaga i Montblanc. Warto przypomnieć, że w zeszłym roku Alibaba w ciągu pierwszych 10 godzin kampanii, zanotował wzrost całkowitego wolumenu sprzedaży towarów brutto o 50 procent. Szczególnie popularne były wtedy kosmetyki i sprzęt AGD.

W tym roku w festiwalu zakupów w serwisie Alibaba wzięło udział prawie dwa razy więcej marek niż w zeszłym roku, w tym marka Apple. Pięć godzin po zakończeniu kampanii Apple sprzedał produkty o wartości ponad 70 mln dolarów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony