REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 17.11.2019)

BRANŻA PO GODZINACH

 

23 października 2019, 21:35

(for. materiały prasowe)

W ramach kampanii „Success is a blend”, marka Chivas podejmuje się próby opisania sukcesu na nowo.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Magdalena Cielecka, Maciej Musiał i Jarek Kuźniar to wyraziste osobowości, z których każda jest unikalną indywidualnością.

Inspirują talentem, determinacją, pasją i empatią. Stanowią wyjątkową mieszankę cech każdy z osobna i jednocześnie całkowicie niepowtarzalny blend jako zespół.

Projekt „Success is a blend” pokazuje ich historie, inspiruje do celebrowania sukcesu, poszukiwania niesamowitych doświadczeń i czerpania z dziedzictwa braci Chivas.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony