REKLAMAMLEKOVITA - Wypasione 2020 - Baner Główny (01-10.06.2020)

Konsument płaci więcej, żeby więcej dostał rolnik borykający się z załamaniem cen. Idea wdrażana na Zachodzie w Polsce nie ma szans – podaje „Puls Biznesu”.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Tesco podliczyło, ile na rodzimym brytyjskim rynku zapłaciło mleczarzom ponad rynkową stawkę za mleko. Okazało się, że od listopada 2007 roku do maja tego roku poszło na to dodatkowe 240 mln GBP. Program ma być kontynuowany i obejmować całe świeże mleko dostępne w sieci na terenie Wielkiej Brytanii. To tylko  jedna z wielu inicjatyw na rynkach zachodnich, związanych z walką o „fair trade” w przeżywającej ciężkie chwile branży mleczarskiej. Sieci chętnie o tym mówią, podkreślając, jak bardzo leży im na sercu los lokalnych farmerów. W Polsce o tego typu inicjatywach na razie nie słychać, choć polscy rolnicy od wielu miesięcy płaczą nad cenami mleka i szybko nie przestaną. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony