REKLAMAProxi.cloud 11-25.10.2019

Ponad 74 proc. konsumentów biorących udział w ankiecie przeprowadzonej wśród ponad 4000 członków serwisu Pyszności.pl wskazało lody jako swoją ulubioną przekąskę wakacyjną.

REKLAMATOTA - belka w artykule (17-27.10.2019)

(Fot.Pixabay)

W ciągu roku przecięty Polak zjada średnio ponad 4 litry lodów. Jak wynika z badań prowadzonych przez producentów, 63 proc. konsumentów kojarzy te produkty z latem, a 30 proc. z dzieciństwem. Branży trudno jest pokonać sezonowość sprzedaży – ponad 74 proc. osób biorących udział w ankiecie przeprowadzonej wśród ponad 4000 członków największej społeczności skupionej wokół tematyki jedzenia w Polsce – Pyszności.pl, wskazało lody jako swoją ulubioną przekąskę wakacyjną.

Polacy jedzą znacznie mniej lodów niż np. Nowozelandczycy, Amerykanie, czy mieszkańcy Skandynawii oraz Wysp Brytyjskich. U nas ta przekąska ma charakter sezonowy, Polacy jedzą lody wtedy, kiedy świeci słońce, dlatego sezon na lody ogranicza się w Polsce do czterech wiosenno-letnich miesięcy. Popularność tego przysmaku rośnie szczególnie w okresie wakacyjnym.

Członkowie społeczności Pyszności.pl przekładają lody ponad pozostałe przekąski, takie jak owoce (ponad 56 proc.), chipsy (ponad 22 proc.), czekoladę lub batony (ponad 9%) oraz paluszki, krakersy, ciastka czy cukierki. 

Choć pod względem różnorodności smaków oferta lodów jest teraz dużo większa, Polacy niezmiennie są przywiązani do klasycznych smaków takich jak śmietanka, czekolada i truskawka. Widać też przywiązanie do lodów opartych na tradycyjnych recepturach, tzw. rzemieślniczych – w ankiecie przeprowadzonej wśród członków społeczności Pyszności.pl stanowiły one niemal 26 proc. wskazań. Kolejne pozycje wśród najbardziej lubianych brandów zajęły: Grycan (ponad 19 proc.), Algida (ponad 12 proc.), Koral (ponad 11 proc.), Nestlé (niemal 7 proc.) i Zielona Budka (6,5 proc.). Na liście często wymienianych znalazły się również: Häagen-Dazs, Ben&Jerry's oraz lody domowe. 
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony