28.06.2020 / 09:26
StoryEditor

Duże marki rozpoczynają bojkot Facebooka. Koniec z reklamami w serwisie Zuckerberga

Mark Zuckerberg, założyciel, główny akcjonariusz i CEO Facebooka (fot. A.Quintano, za: Flickr, na lic. CC-BY-2.0)
Koncern Unilever, będący jednym z największych reklamodawców na świecie, poinformował o dołączeniu do grona firm, które zaprzestają kupna reklam na Facebooku. Podobnie uczynił producent słodyczy Hershey, a Coca-Cola na razie wstrzymała działania marketingowe na platformie Marka Zuckerberga na miesiąc.

Jak donosi "Business Insider", po informacjach o wycofaniu się kilku kluczowych reklamodawców z prowadzenia płatnych kampanii na Facebooku, wartość pakietu akcji należących do Z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 18:45
StoryEditor
Legenda futbolu Lukas Podolski będzie kurierem Pyszne.pl? Aż tak, to nie, ale mistrz świata podpisał z platformą kontrakt na wyłączność

Lukas Podolski, ikona niemieckiego futbolu z polskimi korzeniami, podbija rynek wart 2,5 miliarda złotych. Obecnie biznesmen rozpoczyna nowy rozdział w historii swojej marki Mangal Döner, wchodząc w strategiczne partnerstwo z Pyszne.pl. Od 28 października jego sieć, z pierwszym lokalem w Zabrzu, jest dostępna w dostawie wyłącznie za pośrednictwem tej platformy.

Lukas Podolski, mistrz świata w piłce nożnej urodzony w Gliwicach, w biznesie pozaboiskowym postawił na kebab. W 2018 roku w Kolonii otworzył się jego pierwszy lokal. Obecnie je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 12:21
StoryEditor
Sieć Intermarché będzie wdrażać system kaucyjny we współpracy z firmą reprezentującą największych producentów napojów
Sieć Intermarché będzie wdrażać system kaucyjny we współpracy z operatorem Kaucja.pl (Shuterstock)

Sieć Intermarché, będąca częścią Grupy Muszkieterów rozpoczęła współpracę z operatorem Kaucja.pl - Krajowy System Kaucyjny. Wspólnie będą wdrażać system kaucyjny w sklepach, budując infrastrukturę, logistykę i metody sprawnego rozliczania kaucji za opakowania.

W ramach współpracy z Intermarche operator Kaucja.pl odpowiadać będzie za wdrożenie infrastruktury, systemów informatycznych, logistykę odbioru opakowań oraz rozliczanie kaucj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. listopad 2025 10:44