REKLAMAKORAL - SORBET - Baner Główny (22-28.05.2020)

Już około 300 sklepów sieci Żabka oferuje usługi Click&Collect i Home Delivery, dzięki którym klienci mogą zamówić zakupy przez internet a następnie odebrać je w sklepie lub zamówić z opcją dostawy do domu. Największa sieć convenience mocno rozwija e-commerce i zapowiada, że będzie kontynuowała ten proces.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)
Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju Żabka Polska

Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju Żabka Polska (Żabka Polska)

Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju Żabka Polska powiedział podczas spotkania „Disruption Forum Retail 2020”, że usługi Click&Collect i Home Delivery działają już w około 300 sklepach sieci. To oznacza, że firma oferuje je już w ok. 5 proc. wszystkich swoich placówek.

Tomasz Blicharski podkreślił, że nadal są to testy, ale jednocześnie zaznaczył, że Żabka widzi wartość w tych usługach. Dlatego będzie je dalej rozwijać.

Przypomnijmy, że na początku w kwietnia br. Żabka poinformowała o tym, że rozpoczyna testy usług Click&Collect i Home Delivery w Warszawie i w Poznaniu. Produkty zamówione online można było wówczas odbierać w placówkach stacjonarnych w Warszawie. Z kolei w Poznaniu sieć pozwoliła na zakupy z dostawą do domu w ramach usługi "Żabka do domu". W ciągu kilku następnych dni testy nowych rozwiązań miały zostać rozszerzone na 20 sklepów w stolicy kraju, oraz do 30 placówek w stolicy Wielkopolski. Obecnie, według słów Tomasza Blicharskiego, klienci mogą z nich korzystać już w ok. 300 punktach handlowych.

Jak działają usługi wprowadzone przez sklepy Żabka? W przypadku modelu Click&Collect zamówienia składać można przez aplikację mobilną Żappka. Płatność za towary dokonuje się podczas ich odbioru w stacjonarnym sklepie. Usługa typu Home Delivery, pod nazwą "Żabka do domu" jest realizowana przez stronę internetową lub telefonicznie.

Warto także dodać, że Żabka pierwotnie planowała uruchomienie możliwości robienia zakupów przez aplikację i internet w drugiej połowie 2020 r. Jednak w związku z pandemią koronawirusa sieć znacznie przyspieszyła prace nad projektem.

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6100 placówek prowadzonych przez ponad 4300 franczyzobiorców pod marką Żabka. Sklepy sieci są odwiedzane codziennie przez blisko 2 miliony klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (6)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~PL 6 5 dni temu

    Eisernes Kreuz dla autora tytułu artykułu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Olek 5 6 dni temu

    Są granice jednak w używaniu hasła blitzkrieg i nawiązywanie nieprzypadkowe do tego Żenujące..

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Olla 4 8 dni temuocena: 100% 

    1.Żabki na tzw boksach kasowych mają mało miejsca pomiędzy ladą a regałem z alkoholem jest mniej niż 1,5 metra. Trzeba robić hot dogi, lotto, nabić produkty klientowi a tu paczki leżą . Gdzie miejsce na zamówienia z "deliverki" ? Już nie raz dosyłano nam po 15 paczek z poczty w tym 1 metr szerokości. Potykam się o te paczki.Nie mogę trzymać tego na zapleczu , bo jak pójdę po taką paczkę to ktoś może wyjść z zakupami bez płacenia. Jak nabiję sobie guza to piszę.źle zaprojektowany sklep, niezgodnie z bhp, nie mam przejścia, warunków do pracy, za dużo zadań , jestem jedna sama a podwyżki brak. Zadania: haccap, sprawdzanie dat, reklamacje, ceny, pz i wz, dokladanie towaru, planogramy, promocje jednodniowe _ ekspozycja i inne wyżej wymienione.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Karolina 3 9 dni temuocena: 100% 

    Chcecie chyba wykończyć pracowników którzy i tak pracują jak mało kto by wytrzymał dlatego taka rotacja niestety ciężka praca w żabce każdy to wie kto pracuje.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Steve 2 9 dni temuocena: 80% 

    Słowo blitzkriege ma niestety negatywne brzmienie boję się co będzie później, ostateczne rozwiązanie barbarosa czy wojna totalna?

    oceń komentarz
  • ~Jula 1 9 dni temuocena: 100% 

    Jeszcze masaże dla klientów wprowadzić i to wszystko niech zrobi jedna ekspedientka która pracuje na jednej zmianie to jest chore

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony