20.05.2016 / 12:33
StoryEditor

ECR Forum

ECR Forum jest jednym z najważniejszych spotkań liderów firm producentów, dystrybutorów, detalistów i dostawców usług działających na rynku FMCG i DIY. Co roku bierze w nim udział ok. 200 uczestników, menedżerów wyższego i średniego stopnia. 6. edycja ECR Forum pod hasłem Smart collaboration. Better results odbędzie się w dniach 9-10 czerwca br. w Sound Garden Conference Center w Warszawie.

Jego program został podzielony na 2 dni: konferencję z udziałem inspirujących prelegentów, ekspertów i praktyków, oraz całodniowe warsztaty, które gwarantują uczestnikom aktualn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 11:31
StoryEditor
Jak rosną ceny w koszyku zakupowym drogerii DM? Sieć twierdzi, że "da się taniej bez promocji"
Koszyk zakupowy w drogerii DM. Czy w sklepach jest taniej?

Podczas gdy polskim rynkiem handlowym wstrząsa wojna cenowa i nakręcana jest spirala promocyjna, sieć drogerii DM konsekwentnie stawia na unikatową politykę trwałych cen, co pozwala firmie zapanować nad wzrostem sen na sklepowych półkach.

Efekty strategii cenowej DM są imponujące i stawiają sieć w kontrze do rynkowych trendów: wskaźnik inflacji w koszyku zakupowym drogerii od początku roku do sierpnia wyniósł zal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2025 / 15:08
StoryEditor
Nieoczywisty kandydat do przejęcia Carrefoura w Polsce. Ukraiński gigant przed szansą
Na zdj. wejście do sklepu Silpo w Ukrainie (fot. Paweł Jachowski/wiadomoscihandlowe.pl)

Carrefour szuka chętnych na swoje aktywa w Polsce. Choć prawdopodobnym scenariuszem wydaje się podział rozwijanego w wielu formatach biznesu sklepowego pomiędzy innych uczestników rynku - niekoniecznie z branży spożywczej - to czarnym koniem w tym wyścigu może okazać się należąca do ukraińskiej Fozzy Group sieć sklepów Silpo, zgłaszająca już od kilku lat ambicje zaistnienia w Polsce.

Fozzy Group to drugi pod względem wielkości (po ATB Markecie) detalista spożywczy w Ukrainie. Na koniec czerwca 2025 r. grupa miała 840 sklepów pod szyldami Silpo (główna m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. październik 2025 21:38