REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-30.06.2020)

(fot. archiwum)

Empik, który od ponad 20 lat prowadzi w internecie sprzedaż własną (jako uzupełnienie handlu stacjonarnego) stawia na intensywny rozwój marketplace z wyselekcjonowaną ofertą oraz podsumowuje dotychczasowe działanie platformy.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Polski rynek handlu internetowego stale zyskuje na wartości. Już ponad 60 proc. Polaków korzystających z internetu dokonuje zakupów w sieci . Na stały wzrost zaufania klientów do sklepów internetowych wpływają przede wszystkim: wygoda i prostota wyboru produktów na wirtualnych półkach, korzystne oferty cenowe i szerszy niż w stacjonarnych punktach asortyment produktów. Istotną rolę odgrywają tu platformy typu marketplace, które obsługują już ok. 40 proc. całego rynku e-commerce.

Jak wskazuje Patrycja Sass-Staniszewska, prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej. – Patrząc na znaczący rozwój polskiego e-commerce, szczególnie w ujęciu B2B e-commerce, którego wartość w 2020 r. szacowana jest na 450 mld zł, a blisko 50 proc. firm B2B spodziewa się wzrostu zakupów na platformach marketplace w ciągu trzech lat, Empik już jako założyciel od lat związany z naszą e-Izbą jest niewątpliwie liderem na polskim rynku oraz stanowi ogromną szansę dla sprzedawców na rozwój i dotarcie do nowego klienta.

Empik.com oferuje w ramach sprzedaży własnej i poprzez marketplace już w sumie 2,5 miliona produktów z 16 różnych kategorii, takich jak Elektronika, Zabawki, Dziecko i mama, Dom i ogród, Sport, AGD czy Zdrowie i uroda. Stronę odwiedza miesięcznie ok. 7 milionów unikalnych użytkowników, którzy składają średnio 600 tys. zamówień. Sprzedaż rok do roku dynamicznie rośnie, w przypadku wybranych kategorii nawet 3-krotnie, np.: Sport i rekreacja (+423 proc.), Dom i ogród (+303 proc.) czy Zdrowie i uroda (+242 proc.). Platforma rozwija się wielokanałowo - już 20% całości obrotów generuje aplikacja mobilna. Przedstawiciele firmy podkreślają, że chcą aby Empik.com był miejscem pierwszego wyboru wygodnych zakupów dokonywanych z dowolnego miejsca i przez dowolne urządzenie. Na bieżąco śledzą pojawiające się trendy i poszerzają asortyment w oparciu o potrzeby klientów.

– Przez ponad 20 lat obecności w e-commerce zbudowaliśmy cenne doświadczenie i skupiliśmy wokół siebie miliony odbiorców, nastawionych na rozwój rozmaitych zainteresowań, poszukujących inspiracji na spędzanie wolnego czasu i produktów do realizacji codziennych aktywności. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, plasującą się w czołówce zestawień i rankingów najsilniejszych brandów. Cieszymy się dużym zaufaniem, a tym samym wiarygodnością wśród klientów. Teraz również inni sprzedawcy online mogą korzystać z siły marki Empik, naszej wiedzy i skali dotarcia, rozwijając w ten sposób własny biznes – mówi Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce w Empiku.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony