REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)
Łukasz Chady, dyrektor Sieci Sklepów Abc

Łukasz Chady, dyrektor Sieci Sklepów Abc (materiały prasowe)

Eurocash pracuje nad kolejnymi konceptami sklepów, które będą mogli rozwijać franczyzobiorcy. Dzięki czemu będą oni mogli efektywniej konkurować z największymi sieciami handlowymi na rynku. W ramach sieci Abc oprócz bazowej wersji sklepu osiedlowego, została uruchomiona miejska placówka typu convenience, a już wkrótce grupa zaoferuje koncept handlowy dedykowany dla sklepów z alkoholem.

REKLAMAPurella - SuperSuple - Belka w artykułach (01-15.12.2019)

Doskonałym przykładem tego jak Grupa Eurocash szuka nowych rozwiązań dla swoich franczyzobiorców jest przykład sklepu Abc on the way przy ul. Senatorskiej w Warszawie. – Ta placówka to dla nas „laboratorium”, swego rodzaju centrum badań i rozwoju. Chcemy jak najlepiej dopracować koncept „city”, zanim tę formę wsparcia marketingowego zaoferujemy wszystkim naszym klientom – niezależnym polskim handlowcom – mówi Łukasz Chady, dyrektor Sieci Sklepów Abc.

- Wspólnie z właścicielem sklepu będziemy sprawdzać, co działa, a co nie działa i co należy poprawić. Niezwykle istotna jest typowo turystyczna lokalizacja tego sklepu. To przełożyło się na to, w jaki sposób skonstruowany został asortyment sklepu. Oferuje on nie tylko rozbudowane bistro z kawą i przekąskami, czy asortyment produktów convenience, ale także regał z pamiątkami z Warszawy. Warto podkreślić, że według naszej filozofii, to niezależny właściciel sklepu najlepiej zna swoje otoczenie rynkowe i potrzeby swoich klientów. Jako Eurocash jedynie pomagamy i podsuwamy dodatkowe rozwiązania – podkreśla Łukasz Chady.

Jak wyjaśnia przedstawiciel Grupy Eurocash klienci z Warszawy już od pewnego czasu zgłaszali, że chętnie przystąpiliby do sieci Abc. Jednak obecna oferta sieci nie jest wystarczająco dostosowana do dużych aglomeracji miejskich, takich jak Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław czy Gdańsk.

- W ostatnim czasie znacznie wzrosła liczba zapytań dotyczących rozwiązań dla sklepów działających na terenie dużych miast, zdecydowaliśmy się na przetestowanie nowego konceptu „city” dla sklepów abc, który sprawdziłby się w tego typu lokalizacjach. Abc on the way przy Senatorskiej w Warszawie jest pierwszym sklepem w tej nowej formule. W ramach tego projektu dużo szerzej podchodzimy do gastronomii, niż dotychczas w ramach Abc Mini Bistro. Dotychczasowe rozwiązania doskonale przyjęły się w mniejszych miejscowościach, jednak dla dużych miast są już niewystarczające. Dlatego musieliśmy pójść dużo dalej i uruchomiliśmy sklep abc w miejskim koncepcie convenience, który znacznie mocniej uwzględnia gastronomię, oferując nowy, bardzo ciekawy koncept bistro – tłumaczy szef Sieci Sklepów Abc.

Oczywiście inny niż w tradycyjnym sklepie Abc będzie asortyment. Przykładowo, regały chłodnicze będą w większym stopniu wypełniane produktami typu convenience – ready to eat i ready to drink, a także wieloma innymi wyrobami, które można spożyć na miejscu lub po wyjściu ze sklepu. Być może w sklepie pojawi się także lada chłodnicza z krojonymi wędlinami i serami. Taką sugestię zgłosili konsumenci, którzy mieszkają w okolicy sklepu.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~14 1 ponad rok temu

    Wreszcie mają jakieś nowe propozycje. pytanie tylko czy nie za późno.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony