REKLAMAQpony.pl - Baner główny

(fot. materiały prasowe Frisco.pl)

Supermarket online Frisco.pl rozwija formy dostarczenia zamówienia do klientów umożliwiając odbiór zakupów w Coolomatach. Dzięki temu klienci sklepu internetowego mogą samodzielnie odbierać kupione produkty spożywcze w kilkudziesięciu punktach w Warszawie. Nowe rozwiązanie zwiększa elastyczność wyboru rodzaju dostawy i jest wygodną alternatywą dla podstawowej usługi, jaką stanowi dowóz zakupów tzw. Frisco Vanami.

REKLAMAPurella Food - Chlorella (luty 2018) - belka w artykułach

Coolomaty to maszyny przystosowane do przechowywania i odbioru żywności z internetowego sklepu spożywczego. Schowki na zakupy podzielone są na 3 strefy chłodzenia, w zależności od wymagań poszczególnych produktów. Już 30 tego typu urządzeń znajduje się w dogodnych lokalizacjach na terenie całej Warszawy. Do Coolomatów dostarczają swoje produkty, m.in. sieci Piotr i Paweł, Rano Zebrano oraz Carrefour.

Chcemy zapewniać naszym klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe, dlatego wprowadziliśmy dodatkową możliwość odbioru zamówień. Jest to wygodne i proste rozwiązanie, które rozszerza zakres form dostaw we Frisco.pl, a zarazem zwiększa ich elastyczność. Odpowiadając na potrzeby konsumentów oferujemy im udogodnienia podnoszące komfort zakupów spożywczych online, jednak wciąż główną formą dostawy pozostaje dostarczenie zamówienia Frisco Vanem i wniesienie ich prosto do domu klienta – mówi Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl.

Działanie Coolomatów jest szybkie i proste – podczas zakupów internetowych klient wybiera opcję dostawy zamówienia do maszyny, a następnie wskazuje wybraną przez siebie lokalizację i przedział czasowy. E-sklep spożywczy dostarcza zakupy jeszcze tego samego dnia, a kupujący otrzymuje powiadomienie i kod, który umożliwia mu wygodny odbiór ze schowków.

Zależy nam na tym, aby nasze maszyny były łatwo dostępne dla mieszkańców dużych osiedli, w tzw. „sypialniach”, więc ustawiliśmy je w punktach, do których jest łatwo dojechać samochodem, rowerem czy dojść na piechotę. Zakupy można odebrać po pracy, jadąc do domu w kierunku Wilanowa, Bemowa, Ursynowa, Włoch, Bielan czy Targówka, ale także Mokotowa i Śródmieścia – mówi Marcin Warzocha, prezes zarządu firmy i jeden ze współzałożycieli.

Poza Coolomatami, klienci Frisco.pl mają także możliwość dostawy zamówienia poprzez tzw. Frisco Vany, czyli specjalnie przystosowane samochody dostawcze. Supermarket online jako jedyny w Polsce internetowy sklep spożywczy oferuje dostawę w jednogodzinnym przedziale czasowym, dzięki czemu jego klienci otrzymują swoje zakupy o konkretnie umówionej godzinie.

Do końca lutego 2018 roku klienci Frisco.pl mogą skorzystać z atrakcyjnych zniżek: na pierwsze zamówienie z opcją odbioru w Coolomacie obowiązuje rabat 20 zł, a dla zakupów powyżej 100 zł dostawa jest bezpłatna.

Frisco.pl to działający od ponad 11 lat największy supermarket internetowy w Polsce. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"