REKLAMATZMO - Bella - Baner Główny (28.05- 11.06.2020)

(fot. materiał partnera)

Rynek e-commerce rozwija się niezwykle dynamicznie. Obecnie jego wartość w Polsce szacowana jest na ponad 40 miliardów złotych i wszystko wskazuje na to, że przyszłości możemy spodziewać się utrzymania wzrostowej tendencji. Jak pokazuje najnowszy raport Bisnode Polska, w 2018 roku liczba sklepów internetowych przekroczyła 30 tysięcy, co w porównaniu z rokiem poprzednim oznacza ponad 6% przyrost i 1,8 tys. więcej nowych podmiotów na rynku.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Polska szybko dogania resztę światowych liderów handlu online. Jak wskazuje interaktywnie.com, nasz kraj znajduje się obecnie na 13. miejscu najszybciej rozwijających się rynków e-commerce.

Polski rynek handlu online wciąż jest w fazie wzrostu. Możliwości, które daje rozwój Internetu i nowoczesnych technologii sprawia, że założenie i zarządzanie e-sklepem jest prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. To właśnie dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na własny biznes w sieci. Warto jednak pamiętać, że atrakcyjna cena przestaje być głównym czynnikiem, na podstawie którego konsumenci wybierają ofertę tego, a nie innego sprzedawcy. Liczy się poziom obsługi, szybkość dostawy czy ciekawie prowadzona komunikacja z klientami - mówi Maciej Cebertowicz, manager ds. sprzedaży i rozwoju produktu w platformie sklepów internetowych Sky-Shop.pl.

Polacy z roku na rok coraz bardziej przekonują się do zakupów w sieci. Jako najważniejsze zalety wymieniają dostępność e-sklepów całą dobę, brak konieczności wizyty w sklepie stacjonarnym oraz nieograniczony czas wyboru. Dodatkowo internauci deklarują, że e-zakupy są proste, wygodne i tańsze niż tradycyjne (raport Gemius E-commerce w Polsce 2018). Ma to szczególne znaczenie, ze względu na ustawę ograniczającą handel w niedzielę.

Pomysł na własny biznes? Sklep internetowy!

Dostępne na rynku rozwiązania ułatwiają początkującym przedsiębiorcom rozpoczęcie sprzedaży w sieci. Własny sklep internetowy można założyć w kilka minut. Co ważne, początkowa inwestycja jest niewielka. To szczególnie istotne dla tych, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w branży e-commerce.

Sklep, który gotowy jest do sprzedaży, obsługuje najpopularniejsze kanały płatności oraz formy dostawy, a także umożliwia rozbudowę o nowe moduły, możemy mieć już od kilkunastu złotych miesięcznie. Co ważne – aktualizacje, hosting oraz zapewnienie bezpieczeństwa leżą po stronie dostawcy oprogramowania. Właściciel sklepu może dzięki temu skupić się na obsłudze zamówień i rozwijaniu biznesu, zostawiając techniczne kwestie specjalistom. - dodaje Maciej Cebertowicz.

Branża e-commerce ma ogromny potencjał. Własny sklep internetowy może okazać się strzałem w dziesiątkę, o ile wybierzemy rozwiązanie skrojone na miarę naszych potrzeb. Gotowe oprogramowanie, takie jak Sky-Shop.pl, to oszczędność czasu, szybszy zwrot z inwestycji, profesjonalne wsparcie techniczne i minimalizacja ryzyka związanego z pomyłkami na etapie wdrożenia. To wszystko pozwala przedsiębiorcy na dokładniejsze poznanie tajników rynku i dynamiczny rozwój własnego biznesu w przyszłości.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony