REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)

Produkująca bakalie firma Helio już w lutym startuje z wiosenno-wielkanocną kampanią reklamową. Działania promocyjne mają na celu podkreślenie unikalnych cech produktów oraz umocnienie wizerunku Helio jako marki prozdrowotnej.

Producent przygotował liczne działania cross-mediowe, które obejmą m.in. czołowe ogólnopolskie kanały telewizyjne oraz tematyczne, a także prasę i internet, w tym media społecznościowe z poszukiwanymi obecnie krótkimi wideoprzepisami. Kampania ma na celu podkreślenie unikalnych cech produktów Helio oraz umocnienie wizerunku zdrowej marki.

Jak ujawnia Grzegorz Sobociński z biura zarządu Helio wytwórca skupi się na przedstawieniu zalet produktów z linii Helio Natura i mas do ciast Helio, które nie zawierają konserwantów, glutenu i oleju palmowego. – Dysponujemy także przydatnymi materiałami POS, takimi jak regały, wobblery i plakaty. Najważniejsze jednak, aby detaliści zapewnili stałą i uporządkowaną ekspozycję produktów w swoich sklepach. Zdarzają się bowiem sygnały od konsumentów, że mimo usilnych prób nie znaleźli produktu Helio w swojej okolicy. Warto unikać takich sytuacji, bowiem tracą na nich wszyscy, począwszy od samego dystrybutora, który traci zarówno możliwość zarobku, jak i wizerunek dobrze zaopatrzonego sklepu  – mówi przedstawiciel firmy. Zachęca przy tym handlowców, by w razie pytań czy wątpliwości kontaktowali się z przedstawicielami handlowymi przedsiębiorstwa Helio.

Czas na zdrowe przekąski

Helio konsekwentnie buduje wizerunek marki skierowanej do osób prowadzących zdrowy tryb życia. Wprowadzając na rynek linię bakalii Helio Natura, producent pokazał konsumentom, że bakalie mogą być bez konserwantów. Szeroko komunikuje też fakt, że masy do ciast Helio nie zawierają ani konserwantów, ani popularnego w tej kategorii produktów glutenu czy, stosowanego przez niektórych producentów, oleju palmowego. – Dzięki wartości dodanej możemy poszczycić się świadomie kreowanym wizerunkiem zdrowej marki. Idąc za ciosem, chcemy wejść teraz mocniej w kategorię przekąsek, rozszerzając asortyment o batony zbożowe Helio – dodaje Grzegorz Sobociński. Wyjaśnia, że batony Helio są produkowane z pożądanych obecnie przez konsumentów składników bakaliowo-zbożowych. Ich bazą są m.in. płatki owsiane i płatki z pełnych ziaren zbóż, zaś dodatki oparte są na naturalnych składnikach, np. czekoladzie czy naturalnym miodzie, a nie ich substytutach.

Jakość potwierdzona certyfikatami

Producent dysponuje jednym z największych i najbardziej nowoczesnych zakładów produkcyjnych w Europie, którego najwyższe światowe standardy jakości produkcji potwierdza m.in. ostatni audyt certyfikujący BRC zdany na najwyższym poziomie A. – Jakość od zawsze była naszym priorytetem. Przy okazji jubileuszu 25-lecia firmy warto przypomnieć, że jako pierwsi w branży byliśmy certyfikowani innowacyjnym jak na owe czasy systemem HACCP – podkreśla Grzegorz Sobociński.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony